أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۵۷۶
زمان انتشار: ۰۳:۲۰     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،قرار بود مهرداد پولادی به تیم الشحانیه قطر بپیوندد اما به خاطر مشکلات قرارداد با پرسپولیس این اتفاق رخ نداد و کمی بعد مسعود شجاعی راهی این تیم شد.

در شرایطی که همه منتظر بازگشت پولادی به پرسپولیس بودند، فدراسیون فوتبال قرارداد این بازیکن با پرسپولیس را فسخ شده اعلام کرد تا بدون مشکل راهی تیم جدیدش شود.

جالب اینجاست که پیش از اینکه کار به درگیری کشیده شود، پولادی حاضر بود قید طلب 500 میلیون تومانی اش از پرسپولیس را بزند و حتی مبلغی نیز پرداخت کند تا رضایت نامه اش را بگیرد که رحیمی حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشد.

پرسپولیسی ها اما اکنون متضرر شده اند چراکه پولادی قانونا جدا شده و مبلغی نیز به باشگاه نرسیده است.

از سوی دیگر مسئولان الشحانیه به پولادی اعلام کرده اند ممکن است به زودی قرارداد یکی از بازیکنان خارجی این تیم فسخ شود که در این صورت جا برای حضور وی باز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها