أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۵۸۰
زمان انتشار: ۰۳:۲۰     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،رضا حقیقی که در بازی های قبلی جزو بازیکنان ضعیف پرسپولیس بود و در زمان دایی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می آمد  در این بازی خودی نشان داد که این مساله را می توان تا حدودی به صحبت های چند ساعته درخشان و دستیارانش با این ملی پوش مرتبط دانست که روی ذهن او کار کرده و دوباره به همان حقیقی سابق نزدیکش کردند.این مساله البته موجب شده بود خود حقیقی هم از بازی اش راضی باشد.شاندیز که موهایش را کوتاه کرده و چهره متفاوتی پید کرده بود  بعد از برد مقابل راه آهن پیراهن خود را درآورد به سمت هواداران پرسپولیس پرت کرد تا نشان دهد چقدر از این برد خوشحال است.

چنین وضعیتی برای محمد عباس زاده نیز وجود داشت. مهاجم شمالی سرخپوشان که پیش از این تنها یک بار از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گل زده بود، با یک شوت تماشایی دروازه ننزیچ را باز کرد تا اعتماد به نفس از دست داده را بازیابد. او البته در نیمه دوم کمی افت کرد و به هنگام تعویض به نظر می رسید حال جسمانی ایده آلی ندارد.

رضا و محمد، در ادامه فصل از مهم ترین مهره های پرسپولیس خواهند بود. درخشان حتما برای کامل کردن سیر تحولات تیمش، به درخشش هر دوی آن ها نیاز خواهد داشت و بدون تردید، ریکاوری ذهنی را در اولویت برنامه هایش برای این دو نفر قرار خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها