أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۵۸۲
زمان انتشار: ۰۳:۲۰     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره پیروزی این تیم برابر راه‌آهن در هفته نهم لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس نسبت به گذشته متفاوت بازی می‌کند. درخشان همان سیستم 1-3-2-4 را انتخاب کرده با این تفاوت که دو هافبک کناری لب خط بازی نمی‌کنند و بیشتر در عمق کار می‌کنند. در عوض این خصوصیت به مدافعان راست و چپ اجازه می‌دهد که در حملات اضافه شوند که این نشان‌دهنده علاقه‌ درخشان به فوتبال هجومی است؛ چیزی که هواداران پرسپولیس همیشه خواهان آن بوده‌اند.

او ادامه داد: راه‌آهن تا قبل از این بازی با 15 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را داشت و پرسپولیس هم تمرکز حملات خود را بیشتر روی عمق دفاع حریف گذاشته بود و دو گل عباس‌زاده و نوری هم پس از حرکت در عمق دفاع راه‌آهن به‌دست آمد. در این بازی خط هافبک پرسپولیس به‌خوبی کار کرد و توانست توپ‌های سوم را از آن خود کند. آن‌ها همچنین فاصله بین خط دفاع و حمله را بسیار کم کرده بودند.

عربشاهی با اشاره به اینکه پرسپولیس نیاز به جذب سه، چهار بازیکن خوب دیگر دارد گفت: روز گذشته علی‌عسگر در پست دفاع چپ بازی کرد که نشان داد چقدر پتانسیلش بالاست و می‌تواند در همه جای زمین بازی کند. پرسپولیس در نیمه اول خیلی خوب بود اما در نیمه دوم در ضربات آخر مشکل داشت. مهم‌ترین اتفاق مثبتی که در بازی پرسپولیس افتاده تعداد مهاجمان این تیم در محوطه‌ جریمه حریف هنگام حمله است که دیروز با نفرات زیاد به حریف حمله می‌کردند. فکر می‌کنم در هفته‌های بعد این تیم خیلی بهتر از این‌ها می‌شود.

هافبک دهه 60 پرسپولیس گفت: تعداد بازیکنان پرسپولیس برای حضور در سه جام کم است و بازیکنان فعلی توان حضور در هر سه جام را ندارند. پرسپولیس به سه‌، چهار بازیکن جدید نیاز دارد که در بین آن‌ها باید حتماً یک مدافع چپ، یک هافبک دفاعی و یک مهاجم خوب باشد.

او درباره استفاده متناوب از نیلسون و مکانی از ابتدای فصل تاکنون گفت: به نظر من مشکلی ندارد که دروازه‌بان در طول فصل چند بار عوض شود. مثل اینکه چشم نیلسون کمی مشکل داشته اما در هر هفته هر دروازه‌بانی که آماده‌تر است باید در ترکیب قرار گیرد. زمان خود ما هم پروین دو هفته بهروز سلطانی را می‌گذاشت و هفته بعد از وحید قلیچ استفاده می‌کرد.

عربشاهی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس باز هم به کمیته فنی نیاز دارد یا خیر گفت: با توجه به اینکه قرارداد دایی با پرسپولیس سه ساله بود نمی‌شد از کمیته فنی استفاده کرد اما به اعتقاد من درخشان با نظر کمیته فنی انتخاب شده است. درست است که سیاسی می‌گوید، ما درخشان را انتخاب کردیم اما این انتخاب با مشورت اعضای فنی انجام شده است. در فوتبال ما نقش کمیته فنی هنوز به‌خوبی درک نشده اما در اروپا و در باشگاه‌های بزرگ این قاره کمیته فنی به خوبی جا افتاده است. یک نفر به تنهایی نمی‌تواند همه کارهای فنی باشگاه را انجام دهد و یک کمیته دلسوز که هدفش فقط موفقیت تیم باشد می‌تواند در این زمینه به سرمربی کمک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها