يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۲۵۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،تنها تغییر ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی دیروز مقابل راه آهن نسبت به ارنج اولیه درخشان در بازی با نفت مسجد سلیمان استفاده از هادی نوروزی به جای علی عسگری در بال راست بود تا عسگر جانشین میثم حسینی در دفاع چپ شود. هادی نورزی با اینکه تازه از مصدومیت رها شده و به نظر می رسد هنوز توانایی نود دقیقه بازی درگیرانه را ندارد اما در نیمه اول دیدار روز گذشته فوق العاده عمل کرد و بهترین بازیکن تیمش بود. نوروزی روی هر دو گل پرسپولیس تاثیر گذار بود و هرگاه پا به توپ شد دیوار دفاعی راه آهن را بهم ریخت. او در دفاع هم به تیمش کمک کرد و مهره موثری برای درخشان بود.

به غیر از نوروزی، حسین ماهینی در دفاع راست روز فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و با اینکه یک بازیکن سرعتی و خطرناک به نام میلاد محمدی مقابلش بازی می کرد نمره قبولی گرفت. ماهینی در دفاع هر گز دچار اشتباه نشد و هر وقت توپ می گرفت به سرعت وارد فاز حمله می شد تا نشان دهد به لحاظ بدنی یکی از سرحال تری بازیکنان تیمش به حساب می اید.

در غیاب بنگر در خط دفاع مایکل اومانا هم بازی بسیار خوبی در قبل دفاع پرسپولیس انجام داد و بارها دروازه سوشا را از تهید جدی چه در نیمه اول چه در نیمه دوم نجات داد. اومانا در بازی های اخیر نوسان کمی داشته و به نظر می رسد در صورت هماهنگی با گلر و مدافعان کناری اش هر هفته بهتر از قبل بازی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها