أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۵۸۶
زمان انتشار: ۰۳:۲۰     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،امید عالیشاه در گفت و گو با کاپ، درباره دیدار پرسپولیس مقابل راه آهن عنوان کرد: خدا را شکر پس از چند روز پرفشار و سخت در این بازی به پیروزی رسیدیم.واقعا در روزهای گذشته تحت فشار شدیدی قرار داشتیم و امیدوارم در بازی بعد در برابر استقلال خوزستان هم نتیجه بگیریم.ما از شادی هواداران شاد می شویم.

وی ادامه داد:باید سعی کنیم همین روند را ادامه بدهیم و در مسابقات آینده نتایج  خوبی بگیریم.مسابقه با راه آهن مسکن خوبی بود و امیدوارم پرسپولیس هفته به هفته بهتر شود.

هافبک پرسپولیس درباره جوی که علیه وی درمیان هواداران این تیم پس از برکناری علی دایی به وجود آمده بود و برخی اعتقاد داشتند وی تعمدا در بازی نفت مسجدسلیمان عملکرد خوبی نداشت گفت: آن گروهی که اینچنین موضع گیری می کنند هوادارنما هستند و طرفدار تیم ما نیستند. بازیکن مگر بدش می آید که خوب کار کند و  گل بزند؟ بهشتش مال خود بازیکن است که سال بعدش قراردادش دو برابر می شود و به تیم ملی می رود.متاسفم برای افرادی که چنین شایعاتی را درباره من مطرح کردند و بدتر از آن، افرادی که این دروغ ها را باور کردند.

 وی ادامه داد:

این شایعات این قدر چیپ و و بی ارزش هستند که من اصلا دوست ندارم درباره شان صحبت کنم. برخی به جای اینکه بازیکن را مورد حمایت قرار بدهند وتشویق کنند تا روحیه اش بالا برود این دروغ ها را که فلانی کم گذاشته را پخش می کنند. امیدوارم این هوادارنماهابه کارشان پایان بدهند چون دقیقا برایم روشن است این حرکت چه پشت پرده ای دارد و صبر من هم تمام شده است. کل این جریانی که علیه من راه افتاد از دو نفر آب می خورد و مطمئن باشید یک بار دیگر حرف و حدیثی بشنوم،دهانم را باز می کنم و حرفهایی می زنم که برایشان گران تمام می شود.

عالیشاه درباره اینکه پس از تعویضش در بازی روز گذشته مقابل راه آهن با بازیکن تعویضی دست نداد و از جایگاه سمت راست برخی او را هو کردند گفت: من چیزی نشنیدم. ضمن اینکه بازیکن حرفه ای هستم و به نظر کادر فنی احترام می گذارم. درخشان در آن زمان فکر کرد خسته شده ام و به همین دلیل من را تعویض کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها