أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۶۵۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
مدیرعامل شرکت لیزینگ اقتصادنوین گفت: در شرایط فعلی توجه به توانایی‌های صنعت لیزینگ در کشور زمینه را برای تسریع فرآیند توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی کشور فراهم می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 ؛به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین محمد کاظم در گفت‌وگو با برنامه در شهر شبکه تهران تصریح کرد: صنعت لیزینگ از توانایی‌های بالقوه‌ای در تامین مالی عرصه‌های مختلف اقتصادی بویژه در بخش تولید برخوردار است که توجه به این توانایی‌ها امکان بهره‌مندی از این فرصت بزرگ را برای صنعت و مصرف کنندگان کالاهای سرمایه‌ای و با دوام فراهم می‌کند.
وی با اشاره به تفاوت‌های صنعت لیزینگ و بانکداری در تامین منابع مالی گفت: در صنعت بانکداری، بانک‌ها صرفا تسهیلات اعطا می‌کنند و در نحوه هزینه کردن تسهیلات دخالتی ندارند در حالی که در صنعت لیزینگ تسهیلات جهت انجام کار مشخص اعطا می‌شود و لیزینگ‌ها با گیرنده تسهیلات و تولید کنندگان کالا در تعامل نزدیک هستند.
وی گفت: در صنعت لیزینگ کالا به عنوان وثیقه مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین خاطر ریسک اعتباری در این صنعت به مراتب کمتر از نظام بانکی است و منابع بانکی به سوی صنعت مربوطه هدایت می‌شوند و از این نظر یکی از ابزارهای مهم بانکداری اسلامی است.
وی گفت: در حال حاضر لیزینگ اقتصادنوین تسهیلات مورد نیاز برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان انواع کالای سرمایه‌ای و صنایع تولیدی، مصرفی بادوام، خودروهای سواری و سنگین و … را در دستور کار خود قرار داده و یکی از مهمترین و فعال‌ترین شرکت‌ها در صنعت لیزینگ کشور است که محصولات متنوعی را در بسته خدمات بانکی بانک اقتصادنوین ارائه می‌دهد.
وی در ادامه ضمن تشریح آخرین وضعیت این شرکت در صنعت لیزینگ کشور گفت: روند مثبت فعالیت شرکت لیزینگ اقتصادنوین در سال جاری ادامه داشته و بررسی‌ها نشان می‌دهد که شرکت در سال 93 همچنان روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد.
وی افزود: تمایل به برنامه‌ریزی استراتژیک، اصلاح ساختار نیروی انسانی، تقویت کار گروهی، استقرار نظام مدون انگیزشی، حاکم کردن تفکر بخش خصوصی در فرآیندها، اثربخشی مطالعات بازار هدف بر اساس شرایط جدید بازار، کنترل و مدیریت ریسک و … از جمله نقاط قوت این شرکت به شمار می‌رود که توجه به آن علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت، موجب موفقیت‌هایی نیز برای شرکت شده است.
وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی لیزینگ خرد و شرکتی در شرکت لیزینگ اقتصادنوین گفت: با توجه به رویکرد تخصصی سازی خدمات در بانک اقتصادنوین، شرکت لیزینگ اقتصادنوین نیز نسبت به معرفی خدمات لیزینگ خرد و شرکتی اقدام کرده که این خدمات نیاز مشتریان بانک را نیز در این بخش تامین می‌کند.
مدیرعامل شرکت لیزینگ اقتصادنوین در ادامه افزود: فعالیت‌های شرکت در سال‌های گذشته در جشنواره‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته و زمینه اهدای جوایز ارزشمندی را برای شرکت فراهم کرده است که کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران، جایزه بین‌المللی بهینه کاوی و جایزه جشنواره ملی بهره‌وری برای سومین سال پیاپی از آن جمله است لازم به توضیح است که شرکت لیزینگ اقتصادنوین اولین شرکتی است که ضمن عضویت در انجمن خدمات مالی آسیا AFSA، در هیات مدیره این انجمن آسیایی نیز نقش آفرینی می‌کند.
لازم به ذکر است بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور در تلاش است بسته کاملی از خدمات مورد نیاز مشتریان را فراهم کند که در این راستا و با هدف تنوع بخشی به محصولات و تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد فرهنگ سوپرمارکت مالی نسبت به راه‌اندازی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مالی اقدام کرده است که شرکت لیزینگ اقتصادنوین از جمله این شرکت‌ها است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها