أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۶۶۱
زمان انتشار: ۱۵:۳۰     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر ارائه خدمات بانکداری الکترونیک بصورت رایگان در کشور گفت: اگر بانک ها از تمامی فعالیت های بانکداری الکترونیک هزینه اخذ کنند چند گام به عقب برگشته اند.
به گزارش پایگاه 598 ؛ محمد قسیم عثمانی در گفت و گو با  خانه ملت، درباره احتمال افزایش هزینه بانکداری الکترونیک گفت: باید پذیرفت اگر بانک ها از تمامی فعالیت های بانکداری الکترونیک هزینه اخذ کنند چند گام به عقب برگشته اند به دلیل اینکه انجام رایگان فعالیت ها در گذشته باعث شده در این زمینه پیشرفت کنیم.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بانک ها با ارائه خدمات بانکداری الکترونیک علاوه بر تسریع در فعالیت ها در هزینه های خود نیز صرفه جویی می کنند.
 
عثمانی گفت: در برخی موارد بانکداری الکترونیک باعث شده که پول های مردم با تاخیر به حساب آنها واریز شود که این موضوع به بلوکه شدن چند روزه پول های مردم و کسب درآمدهای پنهان منجر می شود که بانک ها با استفاده از این پول ها برای رفع امور جاری خود استفاده می کنند.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: بانکداری الکترونیک باعث کاهش نیروی انسانی بانک ها و همچنین هزینه های اضافه کاری کارمندان شده که از این موضوع بانک ها منتفع می شود بنابراین باید بانک ها صرفه جویی  در موضوع بانکداری الکترونیک را در نظر بگیرند و از افزایش هزینه ها جلوگیری کنند.
 
وی درباره ضعف فعالیت بانک های کشور ادامه داد: یکی از دلایلی که بانک های کشور در مسیر سیاست ها اقتصادی کشور حرکت نمی کنند به دلیل ضعف در نظارت های بانک مرکزی است.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از عدم اعطای وام های خرد  به  مردم نیازمند از سوی بانک ها یادآور شد: باید پذیرفت بسیاری از بانک ها به فکر اقتصاد کشور نیستند و تنها به کسب سود می اندیشند این در حالی است که بانک مرکزی باید با ابزارهای کنترلی این مشکلات را رفع کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها