أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۶۷۳
زمان انتشار: ۱۵:۴۹     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
وانت تندر۹۰ – از محصولات شرکت ایران خودرو که بر اساس پلتفرم ایکس۹۰ طراحی شده – مجوز شماره گذاری گرفته و برنامه فروش آن به زودی اعلام خواهد شد

به گزارش پایگاه 598 به نقل از دنیای خودرو وانت تندر۹۰ – از محصولات شرکت ایران خودرو که بر اساس پلتفرم ایکس۹۰ طراحی شده – مجوز شماره گذاری گرفته و برنامه فروش آن به زودی اعلام خواهد شد.

محمدرضا معتمد، معاون تولید تندر ضمن بیان این مطلب گفت: محصولات دیگری از جمله ون و وانت مسقف نیز بر مبنای پلتفرم ایکس۹۰ طراحی شده که برای تولید آن در حال مذاکره با شرکت رنو پارس هستیم. وی افزود: در صدد هستیم تا محصول را با ظاهر جدید و مطابق با نیاز مشتریان در اختیار آنان قرار دهیم.

وی گفت: خطوط تولید در ایران خودرو آمادگی و توانایی تولید محصولات مختلف با پلتفرم مشترک را دارند و در صورتی که محصول جدید با پلتفرم متفاوتی باشد سالن بدنه سازی جدیدی طراحی و احداث خواهد شد. وی درعین حال افزود: سالن های مونتاژ و رنگ توانایی هر محصول با ابعاد و ظرفیت های مختلف را دارا هستند.

وی تاکید کرد: تندر پیکاپ به دلیل داشتن پلتفرم مشترک با تندر۹۰ سواری، با تغییرات جزئی در خطوط بدنه سازی تندر به تولید رسید که این صرفه جویی، بهره وری بالایی در حوزه نیروی انسانی به همراه داشت. معتمد درباره تندر۹۰ اتوماتیک، محصول انحصاری ایران خودرو نیز اظهار کرد: بازار و مشتریان استقبال زیادی از این محصول داشته و درحال حاضر حدود ۷۰ درصد از تولید روزانه تندر به این محصول اختصاص یافته است.

وی درباره تندر »فیس لیفت شده « ایرانخودرو نیز تاکید کرد: این پروژه به اتمام رسیده اما با توجه به وقفه ای که از زمان طراحی تا اتمام پروژه ایجاد شده، کلینیک مجددی برای آن اجرا خواهد شد تا در صورت پیش بینی تقاضا در بازار، پروژه در هفت سال آینده به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: هدف ما تامین خواسته ها و نیاز مشتریان است و ما آمادگی ارایه محصول منطبق با نظر مشتری را داریم. معتمد درباره وضعیت فعلی تولید در خطوط تندر۹۰ اظهار کرد: در برخی از قطعات مشکلاتی برای تامین وجود داشت. در مذاکراتی که با شرکت رنوپارس داشتیم قرار بر شد تا این مشکلات مرتفع شده و تیراژ تولید افزایش یابد. وی گفت: برنامه افزایش تیراژ داریم که با رفع این موانع اجرایی خواهد شد. وی ضمن اشاره به داخلی سازی برخی قطعات اظهار کرد: مشکل تامین کیسه هوای مورد نیاز را از طریق سازندگان داخلی برطرف کردیم و از اوایل مهر، کلیه تندرهای تولیدی با دو کیسه هوا روانه بازار خواهد شد. معتمد درباره همکاری با شرکت رنو اظهار کرد: دوطرف علاقه مند و مصر به تداوم همکاری ها هستند و در صورت رفع موانع بین المللی این همکاری ها قطعا توسعه خواهد یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها