أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۵۲۷۵۱
زمان انتشار: ۲۱:۵۹     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳

دروازه بان برزیلی پرسپولیس از اینکه شایعات زیادی پشت سر خود می شنود، عصبانی و نگران است.

نیلسون کوره آ در این مورد گفت: می گویند قبل از بازی پرسپولیس مقابل راه آهن قهر کرده ام، می گویند من مثل بچه ها رفتار کردم و حتی نمی خواستم از هتل به سمت ورزشگاه بیایم. می گویند هیچ کنترلی روی رفتارم نداشتم اما هواداران بدانند همه این مسائل دروغ و حاشیه پردازی است.

نیلسون اضافه کرد: من یک فصل با باشگاه قرارداد امضا کرده ام و در آن روز، گفتم می خواهم برای پرسپولیس بازی کنم اما قرار نبود در همه بازی ها، فقط از من برای پست دروازه بانی استفاده شود. ما یک گلر جوان و خوب دیگر به نام سوشا مکانی داریم که من درک می کنم در برخی بازی ها، مربیان باید بین من و سوشا، فقط یک نفر را انتخاب کنند. امروز به شما می گویم هرگز قهر نکرده ام و بابت این حرفی که می زنم، قسم می خورم. هیچ وقت این کار را انجام نمی دهم چون من یک گلر کاملا حرفه ای هستم.

این بازیکن در ادامه گفت: باید از گزارشگر تلویزیونی دیدارمان مقابل راه آهن (منظور نیلسون، مزدک میرزایی است) ممنون باشم. این گزارشگر، شایعاتی که شنیده بود را کنار گذاشت و فقط واقعیت ها را گفت. او می دید که من چطور دغدغه امتیازگیری تیمم را داشتم یا چگونه بعد از هر گل، همراه سایر بازیکنان خوشحالی می کردم. اگر با کسی قهر بودم، این طور رفتارها را از من می دیدید؟ حالا نمی دانم آنهایی که علیه من این طور موضع گرفته اند تا مرا به حاشیه ببرند، شب ها چطور می خواهند به خواب بروند؟!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها