کد خبر: ۲۵۲۷۶۰
زمان انتشار: ۲۲:۰۴     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳

ژاوی فاش کرد که تصمیم ویسنته دل‌بوسکه برای بازی ندادن به او در جام جهانی پس از شکست تحقیرآمیز در اولین بازی برابر هلند، او را سرخورده کرده است. تیم ملی هلند در آن بازی با نتیجه‌ی ۱-۵ قهرمان آن‌موقع جهان را در هم کوبید و ژاوی که در بازی‌های بعدی اسپانیا در آن رقابت‌ها مورد بی‌اعتنایی قرار گرفت، یکی از قربانیان عمده‌ی آن شکست بود.

او در این باره می‌گوید: «بازی نکردن در برابر شیلی واقعاً دلسردکننده بود. این که مربی از من خواست که پس از یورو ۲۰۱۲ دو سال دیگر کنار تیم ملی بمانم و آن‌وقت بعد از مسابقه با هلند به من بازی نداد، مرا سرخورده کرد.»

ژاوی ۳۴ ساله که به نظر می‌رسید در تابستان آماده‌ی ترک بارسلونا است، در نهایت تصمیم به ماندن در نیوکمپ گرفت. او حالا درباره‌ی فکرهایی که پشت آن تصمیم بود و نیز شایعاتی که از ارتباط او با بایرن مونیخ صحبت می‌کردند، می‌گوید: «اگر همه‌چیز دست من بود هرگز بارسلونا را ترک نمی‌کردم، اما دیگرانی هم در کار بودند. من هیچ چیز از بایرن نشنیدم. من چندین بار در آستانه‌ی ترک باشگاه بودم، اما این احساسم بود که در پایان کار، ملاک قرار می‌گرفت. به باشگاه گفتم که نمی‌خواهم برای تیم دیگری در اروپا بازی کنم. نمی‌خواهم در مقابل بارسلونا قرار بگیرم. می‌خواهم در بارسلونا به بازی‌ام پایان بدهم، و آن وقت خواهیم دید چه پیش می‌آید.»

او همچنین اعتراف کرد که از کار تحت هدایت لوییس انریکه لذت می‌برد، همان طور که از کار با گواردیولا لذت می‌برده است: «همان احساسی را دارم که با گواردیولا در ۲۰۰۸ داشتم. او یک برنده و یک رهبر مادرزاد است.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها