أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۷۶۱
زمان انتشار: ۲۲:۰۴     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳

رحمان رضایی با حضور در برنامه توپ شبکه شما درباره بازی های لیگ ، پرسپولیس و تیم ملی امید اظهار نظر کرد، وی درباره تیم ملی امید و نتایجی که بدست آمده گفت : درباره این مسئله من قضاوتی نمی کنم چون با شرایط تیم و بازیکنان آشنایی ندارم . متاسفانه نتایج ضعیف بوده اگر از کره یا ژاپن یا تیم های هم سطح خودمان می باختیم قابل هضم بود ولی باخت به ویتنام که معلوم نیست کجای این فوتبال و آسیا هست جای تعجب دارد .

رحمان رضایی درباره پیشنهاد فدراسیون برای همکاری با کی روش گفت : رسما با من صحبتی نشده ولی در لیستی که اعلام شده جزء گزینه های هر پنج عضو هیئت مدیره بودم . برای من خدمت به تیم ملی یک افتخار است ولی این بستگی به نظر کی روش دارد . این بازیکن سابق تیم ملی گفت : من حاضر به هر شرایطی نیستم باید جایگاه و تعریف کاری که در تیم ملی انجام دهم مشخص شود.

رحمان رضایی درباره تیم پرسپولیس هم گفت : پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد باید این بازیکنان از لحاظ فنی تقویت شوند . این تیم در هشت بازی هشت گل زده ولی در مقابل راه آهن دو گل زده و این نشان می دهد که شرایط بهتر شده است . هر چه در این تیم آرامش بیشتری باشد پرسپولیس نتایج بهتری خواهد گرفت . شوکی که به تیم پرسپولیس وارد شد به نظر من خوب بود و تغییر کادر به موقع انجام گرفت .

رحمان رضایی درباره تصمیم هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت : مربی که یک ماه تیم را تحویل گرفته است باید به او زمان داد و انتقاد درباره آن تیم درست نیست ولی دایی فصل گذشته در این تیم سرمربی بوده و مربی نیست که تازه سکان این تیم را در دست گرفته باشد . باید دایی نتایج بهتری با این تیم می گرفت چون تیم را خودش بسته است . ما درباره منصوریان ، خطیبی ، فرکی و جلالی نباید قضاوت کنیم چون تازه هشت هفته هست که این تیم ها را تحول گرفته اند ولی دایی در فصل گذشته در این تیم حضور داشته است .

مدافع سابق تیم ملی درباره بازی استقلال خوزستان و تراکتورسازی گفت : استقلال خوزستان خوب بسته نشده ولی با توجه به استعدادهایی که در استان خوزستان وجود دارد می تواند شرایط بهتری در جدول داشته باشد .

وی درباره تیم تراکتور سازی هم گفت: آمار و ارقام نشان می دهد که تراکتورسازی بیشترین گل زده در لیگ را در حال حاضر دارد و با توجه به این شرایط مستحق این جایگاه در جدول هست . تیم تراکتور سازی خوب بازی می کند و چند سالی هست که روحیه برتری جویی دارد و این شرایط باعث شده این تیم در چند سال گذشته جزء مدعیان لیگ باشد .

رحمان رضایی در ضمن به سازمان لیگ هم انتقاد کرد و گفت : با توجه به هوای گرم خوزستان نمی دانم چرا این بازی ها را دیرتر برگزار نمی کنند که هوا خنک تر شود و شرایط برای بازی هر دو تیم بهتر شود .

وی در پایان گفت : به نظر من تیم استقلال خوزستان در این بازی بهتر از تراکتورسازی بازی کرد و به خودباوری رسیدند که در مقابل تیم های بزرگ بهتر بازی کنند .


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها