امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۵۲۷۶۲
زمان انتشار: ۲۲:۰۵     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳

دکتر امین نوروزی در مصاحبه با وب سایت باشگاه استقلال درباره وضعیت پزشکی بازیکنان استقلال گفت: پیش از آغاز فصل به دلیل حضور در «فرصت مطالعاتی علمی – پزشکی» به کشور آمریکا سفر کرده بودم اما در تمام این مدت با اعضای کادر پزشکی و کلینیک باشگاه ارتباط داشتم چرا که باید وضعیت بازیکنان به ویژه ملی‌پوشان به دقت مورد رصد قرار می‌گرفت.

وی ادامه داد: استقلال 4 بازیکن در تیم ملی داشت. خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، امیر حسین صادقی و آندرانیک تیموریان نمایندگان باشگاه استقلال در جام جهانی 2014 بودند. روی این بازیکنان فشار زیادی وارد شده بود و به همین دلیل شرایط سختی داشتند. این نفرات بلافاصله پس از بازگشت تحت نظر اعضای کادر پزشکی باشگاه قرار گرفتند و من نیز پس از بازگشتم هر روز این نفرات را زیر نظر داشتم.

نوروزی با بیان اینکه با حضور در محل تمرینات شخصا شرایط را زیر نظر داشتم، اظهار داشت: بارها گفته‌ام که سلامت بازیکنان برای ما از هر چیز دیگری مهمتر است. اکنون نیز مطمئن باشید هر زمان که مشخص شود بیک‌زاده، عمران‌زاده و حیدری شرایط حضور در میدان را دارند به کادرفنی اعلام خواهیم کرد. به این بازیکنان به دلیل نیازی که تیم ملی داشته، فشار زیادی آمده و به همین دلیل باید با دقت و ظرافت کار را پیش ببریم تا مشکل این نفرات حادتر نشود.

معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره شرایط کرار جاسم گفت: از این بازیکن دوشنبه هفته جاری تست خواهم گرفت تا در صورت آمادگی استقلال را در دیدارهای آینده همراهی کند.

وی درباره اینکه عمران‌زاده چه زمانی به میادین بازمی‌گردد گفت: آسیب دیدگی این بازیکن جدی بود و از روز دوشنبه هفته جاری تمرینات اختصاصی را زیر نظر بنده آغاز می‌کند.

نوروزی تاکید کرد: وضعیت مگویان نیز پس از گرفتن MRI مشخص خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها