أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۷۶۴
زمان انتشار: ۲۲:۰۶     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳

پرداخت هفتگی قراردادهای بازیکنان پرسپولیس مخالفانی در این تیم داشت و برخی بازیکنان اعتقاد داشتند این نحوه دریافت مطالبات شان با آنچه در قراردادشان آمده مغایرت دارد. یکی از مخالفان سرسخت دریافت هفتگی قراردادها پیام صادقیان بازیکن محروم پرسپولیس بوده که به خاطر این مساله عصبانی و دلخور به نظر می رسید و حتی چند جلسه در تمرینات شرکت نکرد تا اعتراضش را اینچنین نشان دهد. ظاهرا صادقیان به مسوولان باشگاه پرسپولیس گفته بود این نوع از دریافت مطالبات را قبول ندارد و در قراردادش به چنین موردی اشاره نشده است.

جالب اینکه حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیرت باشگاه در پی این اعتراض ها با صادقیان تماس می گیرد و از او می خواهد در تمرینات شرکت کند. ظاهرا قرار است سیاسی برای ستاره محروم تیمش استثنا قائل شود و مطالبات او مثل سنوات گذشته پرداخت شود!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها