کد خبر: ۲۵۲۷۶۷
زمان انتشار: ۲۲:۰۷     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،مدافع چپ تیم فوتبال فولاد خوزستان، یکی از بهترین مهره های تیمش در جدال با آبی های تهران بود. او در این بازی در یک خط جلوتر از پست همیشگی برای فولاد به میدان رفت و نمایش دل انگیزی ارائه کرد. پاس خوب و دریبل های خوب تر این بازیکن در کناره های خط، در حالی شکل گرفتند که کارلوس کی روش از روی سکوها به تماشای مسابقه نشسته بود.
مربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران سابقه دعوت از مهرداد جماعتی به تیم ملی را دارد اما همواره در لیست های مهم و نهایی روی نام این بازیکن خط قرمز کشیده است. با این وجود نمایش دیروز جماعتی احتمالا کی روش را مجاب خواهد کرد که در اردوی بعدی اش از این مهره آماده استفاده کند.
زننده گل قهرمانی فولاد در رقابت های لیگ سیزدهم، سابقه بازی در رده جوانان باشگاه پرسپولیس را دارد. این بازیکن متولد ایذه به احتمال فراوان این شانس را خواهد داشت که در سمت چپ خط دفاع تیم ملی، جانشین مهره سابق پرسپولیسی ها شود. علیرغم سپری شدن 9 هفته از لیگ برتر ایران و چند هفته از رقابت های لیگ ستارگان قطر، مهرداد پولادی هنوز در هیچ کدام از دو لیگ تیم ندارد و با توجه به فاصله کم تا برگزاری جام ملت ها، بعید به نظر می رسد که بتواند خود را به سطح آمادگی لازم برساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها