کد خبر: ۲۵۲۷۷۱
زمان انتشار: ۲۲:۱۰     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد دربی امیدها و شکست استقلال عنوان کرد: این اولین باخت ما در فصل جاری بود، بعد از زدن گل تساوی بازیکنان فکر کردند مسابقه تمام شده است، ما موقعیت‌های خوبی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم و بازی را واگذار کردیم.

وی در مورد اینکه جواد حسن‌زاده سرمربی پرسپولیس اعلام کرد استقلال تیم بسیار خوبی است، خاطرنشان کرد: آنها از تک موقعیت‌های خود استفاده کردند و به گل رسیدند، بازی کاملاً در اختیار ما بود و آنها دل به ضد حملات بسته بودند. بازیکنان پایه بی‌تجربه هستند و به همین خاطر وقتی گل تساوی را زدیم فکر کردند برنده شدیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه بعد از پایان بازی درگیری‌هایی به وجود آمد و هواداران استقلال بازیکنان پرسپولیس را کتک زدند، اظهار داشت: نه، بحث به این شکل نبود، در همه جا این اتفاقات می‌افتد و متاسفانه ورزشگاه‌ها استاندارد نیست، بازیکنان با هواداران قاطی می‌شوند و شرایط ایجاد فاصله وجود ندارد، وقتی این استادیوم‌ها استاندارد نیستند این شرایط رقم می‌خورد. ما در احسان‌ری و دلوار افزار هم این شرایط را دیدیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها اعلام کردند چون استقلال باخت این اتفاقات افتاد، عنوان کرد: بحث زدن نبود، باید نظارت‌ها بیشتر شود، اگر ورزشگاه‌های خوبی داشته باشیم این اتفاقات نمی‌افتد، باید فکر اساسی شود چرا ورزشگاه خوبی مثل شیرودی بی استفاده کنار افتاده و بازی‌های امیدها در آن برگزار نمی‌شود؟ چرا این بازی‌ها در ورزشگاه دستگردی برگزار نمی‌شود؟ متاسفانه بازی را در ساعت 2 بعد از ظهر و در چمن مصنوعی و مکانی که امنیت ندارد، برگزار می‌کنند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود که فقط دو پلیس در مکان حاضر بوده‌اند، گفت: این بار تعداد هواداران بیشتر بود و مأموران بیشتری هم وجود داشتند اما کنترل شرایط بسیار دشوار بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها