يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۲۸۲۹
زمان انتشار: ۰۱:۴۹     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
منابع امنیتی عراقی از پاکسازی منطقه ای در جنوب پایتخت این کشور از لوث داعش خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه السومریه، سرلشگر عبدالامیر الشمری فرمانده عملیات بغداد گفت: منطقه القرغول در جنوب بغداد به طور کامل پاکسازی شده است.

وی افزود: در این عملیات 76 فرد مسلح از تروریست ها داعش به هلاکت رسیدند و تعدادی از ادوات آنها منهدم شد.

الشمری اعلام کرد: داعش از زنان و کودکان به عنوان سپری انسانی استفاده می کند و زیر ساختها را در منطقه تخریب و همه پلهای منتهی به یوسفیه را منهدم کرده است. داعشی ها همچنین ایستگاه آب المحمودیه را به میزان 70 درصد تخریب کرده اند.

وی بیان کرد: حملات هوایی بسیار دقیق است و  نیروهای مهندسی تخریب نیز تعداد زیاد از مواد منفجره را پاکسازی کرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها