يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۲۸۵۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
کاپیتان تیم ملی شنای ایران گفت: با رکوردشکنی‌ام در کرال پشت بازی‌های آسیایی جواب خیلی‌ها را دادم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، جمال چاوشی‌فر پس از شکستن رکورد ملی ایران در کرال پشت ۱۰۰ متر گفت: خوشحالم که بعد از شش ماه تمرین و سختی کشیدن سرانجام رکورد ملی ایران را شکستم. خودم دوست داشتم که رکورد بهتری بزنم، اما هنوز یک فرصت دیگر هم دارم و در ۱۰۰ متر تیمی هم بار دیگر تلاش می کنم.

وی ادامه داد: اگر در این رشته بتوانم باز هم بهتر از این رکورد بزنم خوشحالی دو چندانی خواهم داشت. با این رکورد جواب خیلی ها را دادم. من مدتی بود که در استخر مسافت بلند مسابقه نداده بودم.

چاوشی‌فر گفت: بعد از مدت ها بود که در این شرایط مسابقه می دادم. خدا کمک کرد که موفق شدم. امیدوارم که با مسابقات تدارکاتی بیشتری در مسابقات اصلی شرکت کنیم و با آمادگی کامل در همه مسابقات حاضر شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها