کد خبر: ۲۵۲۹۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳

کارلو آنچلوتی پس از پیروزی هشت بر دو رئال مادرید مقابل دپورتیوو لاکرونیا اظهار داشت: در دو مسابقه 13 گل زدیم، این نشان می‌دهد که عالی واکنش نشان داده‌ایم. تا قبل از گل اول بازی پایاپای بود. دپورتیوو پیش از این که گل بخورد، عالی دفاع می‌کرد. گل کریستیانو فضا را باز کرد و کنترل مهاجمان ما برای آنها سخت‌تر شد. با جنگندگی بیشتری بازی کردیم و با موقعیت‌هایی که خلق کردیم توانستیم نتیجه بازی را رقم بزنیم. ما یک پدیده و بازیکنانی با توانایی‌های بالا در تیممان داریم که خیلی خوب با هم هماهنگ شدند. این زیبایی مسابقه است.

وی ادامه داد: تغییراتی در تیم ایجاد کردیم تا حملات تیم بیشتر شود. بازیکنان تازه نفس خیلی زود به کمک تیم آمدند. ایارامندی به تیم تعادل داد، چیچاریتو حرکت در عمق و ایسکو کیفیت تیم را بالا برد. جیمز مانند بازی با بازل بسیار عالی به تیم کمک کرد و گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رساند.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: من بنزما را تعویض کردم و یک هافبک به میدان فرستادم تا از بروز مشکلات جلوگیری کند زیرا این تنها بخش زمین بود که کنترلی روی آن نداشتیم. باید بهتر شویم. امروز توانایی‌ خود در گلزنی به شیوه‌های مختلف را نشان دادیم اما باید همچنان بهتر شویم و تعادل تیم را برگردانیم. پس از دو شکست 13 گل زدیم و این نشان می‌دهد که عالی واکنش نشان دادیم.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنیم که مشکلات را برطرف کرده‌ایم ولی اختلاف امتیاز را جبران نکرده‌ایم. فصلی بسیار طولانی در پیش داریم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها