أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۵۲۹۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
محمد پنجعلي سرپرست سابق پرسپوليس روز سه شنبه هفته جاري با سياسي جلسه اي را برگزار کرده و حکم مديريت تيم هاي فوتبال پرسپوليس را دريافت خواهد کرد.
به گزارش "ورزش سه" محمد پنجعلی قبل از این که سرپرست پرسپولیس باشد مدیر تیمهای پایه پرسپولیس بود. جایگاهی که پس از دریافت حکم سرپرستی پرسپولیس نیز از او گرفته نشد تا بهترین مدافع تاریخ سرخپوشان با حفظ سمت هم مدیر تیمهای پایه پرسپولیس باشد و هم سرپرست این تیم.

حال شد و جایگاهش را به محمود خوردبین داد چند جلسه را با سیاسی برگزار کرد. پنجعلی در طول این هفته و هفته قبل چند جلسه را با حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انجام داد. او اگرچه در گفتگو با ورزش سه تمایلی برای بیان آن چه که بین او و سیاسی در جلساتی که بین آنها برگزار شده نشان نداد اما شنیده می شود او با حفظ سمت مدیریتش در تیمهای پایه حکم مدیریت تیم بزرگسالان را نیز دریافت خواهد کرد تا از روز سه شنبه به بعد به عنوان مدیر تیم های فوتبال پرسپولیس معرفی شود. مسئولان باشگاه پرسپولیس در گفتگو با ورزش سه این خبر را تایید کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها