يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۰۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
پیشکسوت پرسپولیس و مربی تیم پایه گفت: «در بازی مقابل استقلال چاقو خوردیم و دندان بازیکن ما شکست تنها به این خاطر که حریف را شکست دادیم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،بهروز سلطانی در مورد اتفاقاتی که روز گذشته بعد از پیروزی دو بر یک امیدهای پرسپولیس مقابل استقلال اتفاق افتاد، عنوان کرد: «ما سال قبل از تیم امید‌ها 6 گل خوردیم و در پایان بازی سرمان را خیلی حرفه‌ای پایین انداختیم و از زمین پایین آمدیم. بازیکنان استقلال و اعضای کادر فنی آنها رفتار بسیار خوبی داشتند اما 4 نفر اراذل و اوباش در گوشه‌ای ایستاده بودند و هرچه از دهانشان در می‌آمد بیان می‌کردند. آنها به بازیکنان ما حمله می کردند که یک نفر دستش بخیه خورده و دندان یک نفر هم شکسته است. به نیروی انتظامی اعلام کردم چاقو را از دست آن فرد بگیرند اما آنها می‌گویند شما نباید به طرف آنها بروید.»

 

وی افزود: «این بازیکنان در رده جوانان و امید هستند و باید از لحاظ اخلاقی پرورش داده شوند این چه حرکتی است که انجام می‌شود؟ 4 نفری که به سمت ما حمله کردند را می‌شناسم. آنها از لیدر‌هایی هستند که خودشان را لوس می‌کنند و می‌خواهند خود‌شیرینی کنند. جا دارد از دروازه‌بان استقلال تشکر کنم او خودش را جلو انداخت و میان بازیکنان به پرسپولیس و افراد ضارب قرار می‌گرفت تا بازیکنان ما کتک نخورند. اگر یک چاقو به بازیکنی برخورد می‌کرد و کسی کشته می‌شد چطور می‌خواستند این مسئله را جمع کنند. من از بازیکنان و کادر فنی استقلال هیچ حرکت زشتی ندیدم اما آن افرادی که در ورزشگاه بودند دائم شانتاژ می‌کردند و چنین فحش‌هایی سر می‌دادند. در نهایت هم تماس گرفته شد و 4 مامور به آنجا آمد. به او می‌گویم فردی که چاقو دارد را می‌شناسم و به سمتش رفتم تا او را بگیرم اما هیچ اقدامی انجام نشد. 4 سرباز در آن منطقه حضور داشتند که سمت راست و چپ خود را نمی‌شناختند. بازیکن ما بخیه خورد و دندانش شکست تنها به این دلیل که استقلال را شکست دادیم.»

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود او هم وارد دعوا شده است و می‌گویند در رقم خوردن این درگیری نقش داشته است خاطرنشان کرد: «من زمانی وارد شدم که دیدم آن فرد چاقوی خود را بیرون آورده است. 8، 9 نفر از بازیکنان تیم ما شهرستانی هستند. اگر مشکلی برای آنها پیش بیاید چه کسی پاسخ خانواده‌شان را می‌دهد. من وقتی دیدم آن فرد چاقو به دست گرفته به سمتش رفتم تا او را بگیرم و تحویل نیروی انتظامی بدهم. با 56 سال سن بخواهم با کسی دعوا کنم؟ من همیشه وقتی دعوایی می‌شود تلاش می‌کنم تا افراد را جدا کنم. ما در مسابقات قبلی چند بار از داوری متضرر شدیم اما هیچ کس اعتراضی انجام نداد. من به بازیکنان گفتم اینها دارند به قصد کشت شما را می‌زنند و اگر کاری نکنید کشته می‌شوید و از خودتان دفاع کنید.»

 

وی افزود: «تمام اسم‌ها را در آوردم. چند لیدر استقلال را شناسایی کردم و می‌دانم آن فردی که چاقو در دست داشت چه کسی است. می‌خواستم او را بگیرم و تحویل نیروی انتظامی دهم اما جلوی من را گفته‌اند و نیروی انتظامی به من می‌گوید نباید کاری انجام دهی. آن فرد هم به راحتی فرار کرد. فوتبال برد و باخت دارد. من شخصیتم این نیست که با این افراد درگیر شوم اما نباید اجازه می‌دادم که برای این بچه‌های مشکلی به وجود بیاید. ما را کتک زدند فقط به خاطر اینکه پرسپولیس استقلال را برده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها