کد خبر: ۲۵۳۰۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
غیبت هافبک تأثیرگذار استقلال در دو بازی اخیر، برای آبی‌پوشان گران تمام شد و گویا این بازیکن با مسئولان استقلال دچار اختلاف شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در چند هفته اخیر خبری از جاسم کرار نبوده و این بازیکن هم تصمیم گرفت تا نسبت به هفته‌های گذشته حضور کمرنگ‌تری در رسانه‌ها داشته باشد. در این مدت شایعات مختلفی در مورد غیبت کرار ایجاد شد.

 

برخی عنوان کردند که پروانه کار او دچار مشکل شده و از طرفی برخی نیز اعلام کردند که او دچار مصدومیت شده است. ماجرا اما به مسائل دیگری مربوط است و باید گفت که این هافبک عراقی از مسئولان باشگاه استقلال بابت اجرا نکردن تعهداتشان ناراحت است.

 

اخبار پشت پرده حاکی از آن است که باشگاه استقلال در پرداخت درصدی از مبلغ قرارداد کرار، تعهدات مورد نظر را رعایت نکرده است.

 

از طرفی مسئولان استقلال قول داده بودند که چند بار با این بازیکن جلسه‌ای داشته باشند ولی قرار این جلسات به‌یکباره به هم خورده که این موضوع ناراحتی شدید هافبک عراقی را به‌همراه داشته است.

 

هر چند مسئولان استقلال تمایل ندارند در مورد وضعیت کرار به‌طور کامل صحبت کنند، ولی او از این شرایط به‌شدت ناراضی است و حتی گفته می‌شود که درصدد ترک استقلال است.

 

او در حال حاضر از امارات و قطر پیشنهاد دارد و حالا باید دید سرنوشتش با باشگاه استقلال به کجا خواهد رسید.

 

البته از باشگاه استقلال خبر می رسد که مسئولان این باشگاه قرار است در یکی دو روز آینده مشکل کرار را حل کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها