يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۰۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از انتقاد آیت‌الله حائری شیرازی نسبت به مسائل نظام بانکی کشور و سودهای دریافتی توسط بانک‌ها خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، حبیب‌الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آیت‌الله حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور در جلسه این تشکل نکات مهمی را در خصوص اقتصاد اسلامی، شرایط اقتصادی کشور و بانک‌ها مطرح کرد و به سؤالات اعضا پاسخ داد.

وی ادامه داد: آیت‌الله حائری شیرازی در این جلسه نگرانی خود از ادامه وضعیت بی‌اعتبار کردن دارایی مردم توسط نظام پولی و بانکی کشور بیان کرده و نظر وی این بود که با توجه به ارزش پول و پشتوانه آن و تعهد مسئولان اقتصادی نظام به جامعه، دولت‌ها نباید در جامعه پول بدون پشتوانه در اختیار مردم قرار دهند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی افزود: آیت‌الله حائری شیرازی در جلسه جمعیت وفاداران اعلام کرد: اگر تورم داریم، نمی‌توانیم قیمت برخی کالا و ارز را ثابت نگه داریم و اگر این اقدام را انجام دهیم، با این روش‌ها شوک‌های تندی به جامعه وارد می‌شود که این شوک‌ها برای جامعه قابل تحمل نیست.

به گزارش تسنیم، بوربور گفت: آیت‌الله حائری شیرازی معتقد بود نظام بانک‌داری اسلامی قواعدی دارد که اگر رعایت نشود، به نظام اقتصادی کشور صدمه وارد می‌شود و وی نسبت به تمام مسائل نظام بانکی کشور و سودهای دریافتی توسط بانک‌ها اعتراض داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها