کد خبر: ۲۵۳۰۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: «کی روش به ورزشگاه می آید تا بازی ها را تماشا کند ولی فکر می کنم بازیکنان از قبل انتخاب می شوند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، شاهرخ بیانی درباره دیدار آبی پوشان مقابل فولاد اظهار داشت: «ما در این بازی خوب کار کردیم و توپ و میدان در اختیار استقلال بود. فولاد موقعیت زیادی برای زدن گل نداشت. در نیمه دوم هم می توانستیم کار را تمام کنیم، اما متاسفانه دچار بدشانسی شدیم.»

 

وی درباره صحنه خطای خرسندنیا روی بازیکن فولاد که به گل فولاد منجر شد گفت: «فکر می کنم آن صحنه ای که داور خطا گرفت، خطایی اتفاق نیفتاده بود و در این باره باید کارشناسان نظر دهند. با این وجود ذات فوتبال همین است. اگر گل نزنی، گل می خوری و ما هم اسیر همین قانون شدیم.»

 

مربی استقلال درباره حضور کی روش در ورزشگاه آزادی و تکرار خمیازه وی در حین بازی آبی پوشان مقابل فولاد گفت: «کی روش دوباره به فوتبال ایران آمده است. امیدوارم وی دیگر بهانه ای نداشته باشد و بتوانیم در جام ملت ها نتایج خوبی کسب کنیم. او به ورزشگاه می آید تا بازی ها را تماشا  کند ولی فکر می کنم بازیکنان از قبل انتخاب می شوند.»

 

بیانی افزود: «اگر کی روش شب ها دیر نخوابد در ورزشگاه خمیازه نمی کشد. این حرکت کی روش بی احترامی به فوتبال ماست و باید به فوتبال ایران احترام بگذارد. امیدوارم چنین صحنه هایی دیگر تکرار نشوند. همین الان بازیکنانی مثل ابراهیمی و فخرالدینی باید به اردوی تیم ملی دعوت شوند. آنها در چند هفته ابتدایی لیگ بازی های خیلی خوبی را انجام دادند و اگر کی روش از خواب بیدار شود آنها را می بیند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها