يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۰۵۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه درخواستی از سوی باشگاه اوساسونا به فدراسیون نرسیده گفت: تا زمان اعلام فهرست تیم ملی نمی‌توان در مورد وضعیت بازیکنان صحبت کرد.

به گزارش پایگاه 598 ، مهدی محمدنبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به خواسته مسئولان باشگاه اوساسونا برای ممانعت از حضور نکونام و انصاری‌فرد در اردوی پرتغال تیم ملی عنوان کرد: تا زمانی که فهرست تیم ملی اعلام نشود در مورد بازیکنی صحبت نخواهیم کرد. درخواستی از سوی اوساسونا نداشتیم اما بحث اصلی این است که هنوز اسامی تیم ملی مشخص نشده و مورد وضعیت بازیکنان هم کارلوس کی‌روش تصمیم گیرنده است و باید صحبت کند.

وی درباره آخرین وضعیت مدیر تدارکات تیم امید که در اینچئون حرکتی غیر متعارف انجام داده، خاطرنشان کرد: این فرد از کارکنان روزمزد فدراسیون بوده که بعد از بازگشت به تهران برای تصمیم گیری و توضیح در اختیار کارگزینی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره ورود جام قهرمانی ملت‌های آسیا به ایران، یادآور شد: در این مورد نامه جدیدی برای AFC فرستادیم تا زمان ورود این جام به ایران اعلام شود.

نبی در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی هم به تسنیم گفت: در این باره غیر از برنامه اعلام شده قبلی از جمله بازی با کره جنوبی، اتفاق تازه‌ای رخ نداده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها