أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۰۵۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
آتش‌سوزی در طبقه ششم ساختمان پست مرکزی مشهد در منطقه عدل خمینی، با تلاش به‌هنگام آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، ساعت 6:12 دقیقه صبح امروز  یکشنبه سی‌ام شهریور در پی تماس نگهبان ساختمان پست مرکزی با سامانه (125) مبنی بر آتش سوزی در طبقه ششم این مجموعه ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد، بلافاصله  آتش نشان ایستگاه 4 را  به محل حادثه واقع در خیابان عدل خمینی اعزام کرد.

علیرضا معلم سرپرست نیروهای اعزامی آتش‌نشانی در این رابطه اظهار کرد: آتش سوزی در یکی از دستگاه های بخش سرور ساختمان پست مرکزی اتفاق افتاد‌.

به گفته وی آتش نشانان به محض ورود به محل حادثه بی درنگ با اقدامات عملیاتی و محاصره آتش، از سرایت آن پیش از گسترش به دیگر قسمت‌های ساختمان جلوگیری کردند.

معلم ضمن بیان اینکه اتاق سرور این مجموعه در طبقه ششم ساختمان واقع شده بود‌، عنوان کرد: سایر طبقات این مجموعه بر اثر این آتش سوزی دچار دود گرفتگی شده بود.

وی همچنین درباره نحوه عملیات آتش نشانان اعزامی تصریح کرد: مامورین آتش نشانی پس از رسیدن به محل حادثه با تقسیم شدن به دو گروه نسبت به اطفاء حریق و دودزدایی، کل طبقات اقدام کردند.

سرپرست نیروهای اعزامی آتش‌نشانی با اشاره به پایان این عملیات در ساعت 6:34 دقیقه صبح امروز اظهار کرد: 5 ساعت پس از اطفاء این حریق با مشاهده دود از قسمت داگت‌های برق در طبقه چهارم این مجموعه، مجدداً اتش‌نشانان ایستگاه 4 به محل اعزام و نسبت به لکه‌گیری و ایمن‌کردن محیط اقدام کردند که این عملیات تا ساعت 11:45 دقیقه به طول انجامید.

وی در خاتمه سخنانش در مورد خسارات ناشی از این حادثه تصریح کرد: با توجه به اینکه رخداد این حادثه در ساعات اولیه روز بود و تنها نگهبان ساختمان در محل حضور داشت، خوشبختانه تلفات و خسارات جانی نداشته و تنها سبب به‌جا ماندن خسارات مالی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها