أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۰۵۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن که بازی با استقلال را به دلیل محرومیت از دست داده گفت: امیدوارم همانند فصل قبل استقلال را ببریم تا وضعیت‌مان بهتر شود.
به گزارش پایگاه 598،قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد غیبتش در دیدار روز جمعه برابر استقلال گفت: از اینکه محروم هستم خیلی ناراحتم ولی فوتبال همین است و چنین اتفاقاتی مثل محرومیت رخ می‌دهد. زمانی که در بازی با گسترش فولاد کارت گرفتم خیلی عصبی بودم و دوست نداشتم بازی با استقلال را از دست بدهم. با این حال ذوب آهن متکی به فرد نیست و تمامی بازیکنان ما مقابل استقلال انگیزه دارند تا 3 امتیاز را در این بازی حساس بگیریم.

او در مورد دلایل عدم نتیجه گیری ذوب آهن در 9 بازی قبلی گفت: نمی‌دانم چه بگویم و نمی‌دانم دلیل نتیجه نگرفتن تیم ما چیست. خیلی خوب بازی می‌کنیم ولی از فرصت‌ها استفاده نمی‌کنیم. در طرف مقابل تیم های حریف با موقعیت‌های 40 درصدی به ما گل می‌زنند. این واقعا اوج بدشانسی است و خودمان هم از این وضعیت خسته شده‌ایم. ذوب‌آهن شرایط بدی دارد و امیدوارم از این وضعیت نجات پیدا کنیم.

حدادی‌فر در مورد بازی حساس با استقلال خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی است چون استقلال تیم بسیار خوبی دارد و امسال هم مدعی است. آنها به خاطر دو باخت پیاپی برای برد به اصفهان می‌آیند و انگیزه زیادی برای امتیاز گرفتن دارند. با این حال این مسائل باعث نمی‌شود که در این مسابقه امتیاز از دست بدهیم. باید ببریم و راهی جز این نداریم. سال گذشته شرایط سختی داشتیم ولی در اصفهان استقلال را شکست دادیم. امیدوارم برد سال گذشته مقابل این تیم را دوباره تکرار کنیم.

کاپیتان ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا تغییر سرمربی می‌تواند وضعیت ذوب آهن را تغییر دهد گفت: من بازیکن هستم و این مسائل به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود. با این حال باید بگویم بازیکنان مقصر هستند نه گل محمدی، چون سرمربی کارش را انجام می‌دهد و مشکلی هم وجود ندارد. وقتی ما در 5 دقیقه بازی برده را با باخت عوض می‌کنیم یعنی اینکه بازیکنان تمرکز ندارند. امیدوارم استقلال را شکست دهیم تا این شرایط هم تغییر کند. از هواداران ذوب آهن می‌خواهیم در این بازی حساس از ما حمایت کنند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها