أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۰۶۶
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،در حالی که پولادی و وکیلش تا پیش از این حاضر بودند در صورت صدور رضایتنامه این بازیکن مبلغی در حدود یک‌میلیارد تومان بپردازند، در آخرین جلسه آنها اتفاق‌هایی افتاد که مهرداد بدون پرداخت پول به عنوان بازیکن آزاد اعلام شد.

پرسپولیسی‌ها تا پیش از این معتقد بودند که پولادی برای یک فصل دیگر با آنها قرارداد دارد ولی مهرداد با توجه به برگه متمم قراردادش معتقد بود که برای جدایی از پرسپولیس مشکلی ندارد و البته حاضر بود حتی مبلغی به عنوان رضایتنامه و سهم باشگاه پرسپولیس پرداخت کند.

با تمام این حرف‌ها در جلسه آخر وکیل پولادی و پرسپولیسی‌ها اتفاق‌های عجیبی افتاد و کار به جایی رسید که بهروز منتقمی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جلسه را ترک کرد تا شاید سیاسی بتواند کار نیمه‌تمامش را در مورد جذب پولادی به پایان برساند.

در حالی که وکیل پولادی به حالت قهر جلسه را ترک کرد بحث بازگشت پولادی به پرسپولیس کلا منتفی شد و البته کار به جایی رسید که اعلام شد او از حق انتقالش به الشحانیه قطر حتی یک ریال هم به پرسپولیس نمی‌دهد.

نکته مهم و قابل‌توجه در مورد پولادی این است که چندی پیش به پرسپولیسی‌ها اعلام شده این بازیکن دیگر نمی‌تواند در ایران توپ بزند و با توجه به وضعیت معافیتش از خدمت اگر بخواهد در ایران حاضر شود و توپ بزند باید یکسری‌ کارهای اداری و دادگاهی را پشت‌سر بگذارد.

براساس همین شنیده‌ها و ماجرای کارت پایان‌خدمت پولادی، او تا حل شدن مشکلاتش به ایران بازنخواهد گشت و شنیده می‌شود که احتمالا کارهای مربوط به اقامتش در قطر را پیگیری خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها