امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۵۳۰۶۷
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳

 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،حتی قبل از آنکه سوت پایان دیدار تیم های استقلال و فولاد نواخته شود، امیر قلعه نویی اعتراض به عملکرد برهانی را از روی نیمکت آغاز کرده بود. آرش که در هفته های گذشته پاس گل های خوبی را برای تیمش داده بود، این هفته برابر فولاد بازی موفقیت آمیزی را پشت سر نگذاشت و چند موقعتی گل خوب را هدر داد تا به عنوان اصلی ترین عامل شکست تیمش در این مسابقه معرفی شود.

وضعیت این ساعت های برهانی، بی شباهت به ماجرای معدنچی در آخرین روزهای حضور پروین روی نیمکت پرسپولیس نیست. بازیکنی که عادت داشت به عنوان دلیل اصلی شکست های تیم پروین معرفی شود. حتی اگر اشتباه اصلی به هر نحو از سوی خود کادر فنی رقم خورده بود!

مهاجم شماره 9 استقلال، بعد از صحبت های شب گذشته مربی تیمش، فشار بسیار زیادی را متحمل شده است. او که فوتبالش همواره وابستگی زیادی به وضعیت روحی اش دارد، در هفته های پیش رو کار سختی برای بازگشت به مسیر گلزنی پیش رو خواهد داشت. آرش دقایقی قبل در صفحه اینستاگرامش از هواداران استقلال عذرخواهی کرده است: «به خاطر باخت از همه استقلالی‌ها عذرخواهی می‌کنم. ما باید بازی را می‌بردیم ولی نشد، می‌دانم هواداران خیلی ناراحت هستند ولی مطمئن باشند تیم به روزهای خوب خود بازخواهد گشت».

برای بازگشت استقلال به روزهای خوب، آرش هم باید به بهترین روزهایش برگردد. اتفاقی که نه با فشار و مصاحبه، بلکه با روحیه دادن به این بازیکن شکل خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها