أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۰۷۷
زمان انتشار: ۰۲:۰۰     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
عليرضا جهانبخش با عملکرد درخشان خود، نقشي غير قابل انکار در پيروزي پرگل نايمخن مقابل امن داشت. او يک گل زد، يک پاس گل داد و يک پنالتي گرفت تا ستاره بي چون و چراي زمين باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه،برد نایمخن و درخشش جهانبخش، بهانه ای شد برای گفتگوی "ورزش سه" با این لژیونر جوان ایرانی.

نیمه دوم راه افتادیم

مقابل امن در نیمه اول مثل همیشه نبودیم. حتی خود من با اینکه یک پاس گل دادم اما از بازی ام راضی نیستم. نیمه دوم اما راه افتادیم. با اینکه فقط 3 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم، آرس، مهاجم تیممان اخراج شد اما ده نفره توانستیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم و امن را با 4 گل شکست بدهیم. نیمه دوم فوق العاده ظاهر شدیم تا هم تماشاگران راضی باشند و هم خودمان.

روی سه گل تاثیر داشتم

نیم اول، پاس گل اول را برای لیمبومبه ارسال کردم. نیمه دوم یک گل زدم و یک پنالتی هم گرفتم. روی سه گل نایمخن تاثیر گذاشتم و فکر می کنم هواداران و کادر فنی نایمخن هم از بازی ام رضایت کامل دارند.

امن تیم ضعیفی نبود

امن تیم خوبی بود. آنها ششم یا هفتم جدول بودند که به مصاف ما آمدند. آنها بازی را عالی شروع کردند اما وقتی گل اول را به ثمر رساندیم دیگر صاحب توپ شدیم و بازی را به دست گرفتیم. البته بعد از گل دوم ما، بازی را به دست گرفتند اما موفق نشدند گلی وارد دروازه ما کنند. در کل امن تیم ضعیفی نبود که خیلی راحت 4 گل بخورد.


ورزشگاه خوفرت پر شد

ورزشگاه خانگی ما خوفرت نام دارد. با نتایجی که کسب کرده ایم هواداران از بازی های ما استقبال بیشتری می کنند و به همین خاطر، مقابل امن هم ورزشگاه پر شد و 13 هزار تماشاگر شاهد برد پرگل ما بودند. امیدوارم بتوانیم با پیروزی در بازی های بعد دوباره نایمخن را به لیگ برتر برگردانیم.

رود برود عاشق بازی تهاجمی است

فلسفه رود برود، مربی ما بازی تهاجمی است. حتی وقتی با اختلاف از تیم حریف پیش هستیم دستور حمله صادر و تیم را به جلو هدایت می کند. از او چیزهای زیادی یاد می گیرم. او به من گفت بمان تا پیشرفت کنی. من هم به حرفش گوش کردم و ماندم تا زیر نظر او پله های ترقی را طی کنم. امیدوارم بتوانم در راه صعود به اردی ویزه به نایمخن و رود برود کمک کنم.

اتفاقی نیفتد قهرمان می شویم

الان که هفت هفته از مسابقات گذشته صدرنشین هستیم. دو هفته دیگر تا پایان دوره اول ژوپیلر لیگ باقی مانده. دو بازی در خارج از خانه داریم اما خیلی امید داریم تا این دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و عنوان قهرمانی دوره اول را کسب کنیم. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قهرمان می شویم و در این راه کسی نمی تواند جلودارمان شود.

به فکر آقای گلی نیستم

من تاکنون 4 گل زده ام و 6 پاس گل داده ام. یعنی روی 10 گل از 19 گل نایمخن تاثیر مستقیم گذاشته ام. در این راه همبازیان من مرا کمک کرده اند. باید بگویم دنبال آقای گلی و کسب عنوان موثرترین بازیکن نیستم. فقط هدفم موفقیت نایمخن و صعود دوباره این تیم به لیگ برتر است. امیدوارم در این راه موفق باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها