أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۱۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
اگرچه حرف وحديث هايي در مورد محروميت حسين ماهيني به واسطه مشکلاتي که در کارت معافيت او وجود دارد به گوش مي‌ رسد اما اين بازيکن همچنان پرسپوليس را همراهي خواهد کرد.
به گزارش "ورزش سه" گفته می‌ شود نام حسین ماهینی در لیست بازیکنانی است که کارت های معافیتشان دچار مشکل بوده و به همین دلیل پس از آزمایش هایی که او در حوزه نظام وظیفه انجام داد احتمالا قادر به همراهی پرسپولیس نخواهد بود. این در حالی است که مسوولان باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با "ورزش سه" تاکید کردند که ماهینی ملی پوش همچنان با پرسپولیس بوده و حداقل تا نیم فصل پرسپولیس را در مسابقات همراهی خواهد کرد. این در حالی است که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی ایران نیز شدیدا نگران محرومیت بازیکن مورد نظرش بوده و به همین خاطر توصیه های اکیدی به مسوولان فدراسیون و علی کفاشیان داشته تا هر طور شده مشکلات بازیکنانی نظیر ماهینی، پولادی و ... را حل و فصل کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها