أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۱۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
نتايج تيم اميد در مسابقات آسيايي اينچئون، انتقادهاي فراواني را به همراه داشته است.
به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان به عنوان کاپیتان تیم امید به دلیل کسب نتایج ضعیف این تیم در بازی های آسیایی از مردم عذرخواهی می کند.

او در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" می گوید:« بابت کسب این نتایج ضعیف، من به عنوان نماینده همه بچه ها از مردم عذرخواهی می کنم. واقعا نمی دانم چرا این نتایج بدست آمد اما امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم جبران کنیم تا دل مردم شاد شود»

مسلمان هم ناراحت است. او ناراحتی اش را با گفتن مثالی نشان می دهد:« بعد از تساوی با قرقیزستان، تا یک روز جیزی نخوردم. نه غذا و نه هیچ تغذیه دیگری. نمی توانستم ، چون ناراحت بودم و همه اش فکر می کردم که چرا این اتفاق برایمان افتاد. نه تنها من بلکه همه بازیکنان هم ناراحت بودند و نمی دانستند چه بگویند. کاش می آمدید و به اردوی تیم سر می زدید تا ببنید بچه ها چقدر ناراحتند»

مسلمان اما همچنان امیدوار به صعود است. او می گوید:« منتظر بازی ویتنام مقابل قرقیزستان هستیم. همه امیدواریم که ویتنام با یک برد پرگل قرقیزستان را شکست بدهد تا ما به دور بعد صعود کنیم»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها