کد خبر: ۲۵۳۱۱۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
ذوب آهن در تبريز مقابل گسترش فولاد بازي برده را با باخت عوض کرد و در دقايق پاياني گل خورد.
به گزارش پایگاه 598،قاسم دهنوی در خصوص این باخت و جریمه 50 میلیونی اش از سوی باشگاه ذوب آهن به "ورزش سه" گفت: واقعا خجالت زده هستیم و نتوانستم در 5 دقیقه آخر بازی را کنترل کنیم. این بازی خیلی سخت بود و ما هم توانستیم از این تیم جلو بیافتیم و حتی گل هم زدیم. اصلا این تیم را در دقایق پایانی دست کم نگرفتیم و اصلا کم آوردن در فاز تیم ما نیست. بعد از 8 بازی فکر می کنم مقابل گسترش بهترین بازی مان را انجام دادیم و سرتر از حریف بودیم. آنها روی توپ های بلند حمله کردند و توانستند گل هم بزنند. گل سوم را در دقیقه 95 زدیم و داور حتی 36 ثانیه بیشتر وقت اضافه گرفت. البته شاید ما در این دقایق گل می زدیم. به هر حال این اتفاق افتاد و من هنوز در شوک هستم.

او در خصوص پنالتی که موجب اعتراض گسترشی ها شد هم صحبت کرد:در این صحنه داور می توانست پنالتی نگیرد و آدم باید واقعیت را بگوید اما در همان نیمه اول یک خطای دیگر رخ داد که داور می توانست آن خطا را پنالتی بگیرد.

دهنوی در رابطه با جریمه 50 میلیونی باشگاه ذوب آهن هم گفت: بعد از بازی با پیکان از سمت باشگاه این خبر را به من دادند. من مشکلی با این قضیه ندارم . بالاخره من در بازی با راه آهن نبودم اما احساس کردم از لحاظ روحی و روانی می توانستم به خانواده ام کمک کنم.من این حکم را پذیرفتم و قرار شده به کمیته استیناف نامه ای بزنم تا این مشکل حل شود. به هر حال امیدوارم در چند بازی آینده نتیجه بگیریم .

این بازیکن از بازی با استقلال در هفته آینده هم حرف زد: بازی با استقلال خیلی سخت است و این تیم مهره های خوبی دارد. امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و ما بتوانیم در خانه استقلال را شکست دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها