کد خبر: ۲۵۳۱۱۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
محمدرضا خلعتبري در بازي با صبا تلاش زيادي کرد تا براي تيمش گل بزند اما به اعتقاد خودش بدشانسي باعث شده سپاهان نتواند طلسم مساوي هاي داخل خانه را بشکند.
مهاجم تیم فوتبال سپاهان در خصوص شرایط تیمش و حضورش در تیم‌ملی گفت‌وگوی مفصلی با خبرنگار "ورزش سه" انجام داد:

نمی دانم چرا فقط یک ـ یک می‌کنیم

بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه دوم می‌ توانستیم گل بزنیم، ما 4، 5 موقعیت خیلی خوب داشتیم اما توپ ها با بدشانسی یا به تیر می‌خورد یا بیرون می‌رفت. واقعا حق ما مساوی نبود مثل بازی با ملوان، فولاد، ذوب‌آهن. نمی دانم چرا در بازی های خانگی حتی مساوی هایمان هم یک ـ یک است در حالی که ما تلاشمان را می‌ کنیم.

کاش یک ذره شانس داشتیم

به غیر از بازی نفت تهران، ما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. ما جلو می‌ افتیم اما برای غافلگیری گل می‌ خوریم. به جرات می‌ گویم تیم ما مشکل خاصی ندارد اما فقط به خاطر بدشانسی از موقعیت هایمان به نحواحسن استفاده نمی کنیم. کاش فقط یک ذره شانس داشتیم.

استرس نبردن نداریم

من نمی خواهم اسم شخص خاصی را بیاورم همانطور که وقتی تیم گل می‌ زند همه سهیم هستند در گل خوردن هم کل تیم مقصر هستند. به نظر من باید در دفاع تیمی بهتر کار کنیم تا این مشکل غافلگیری حل شود و با خیال راحت تر به گل زدن فکر کنیم. ما استرس نبردن نداریم و خوب بازی می‌ کنیم فکر می‌ کنم در بازی های بعدی دیگر نباید از این اتفاقات بیافتد.

کاش شجاع زودتر هافبک بازی می‌ کرد

تیم ما بالا بازی می‌ کند و در این بازی شجاع به عنوان هافبک جلوتر آمده بود و سرعتش به خط حمله کمک کرده بود. اگر شجاع در بازی های قبل هم جلوتر کار می‌ کرد می‌ توانست بیشتر به ما کمک کند. به نظر من او در خط هافبک خیلی بهتر است و می‌تواند خودش را نشان دهد، در دفاع هم بازیکنان خیلی خوبی داریم؛ هادی عقیلی، علی حمودی، عبدالله کرمی و ... که خوب کار می‌ کنند اما در ضدحملات غافلگیر می‌ شویم. از دقیقه 60، 70 خیلی موقعیت داشتیم تا جبران کنیم اما نشد.

6 امتیاز از پرسپولیس و تراکتور می‌ گیریم

من قبول دارم فاصله امتیازی زیاد شده و به بازی خوب امتیاز نمی دهند اما دو بازی مهم داریم که باید با تفکر آقای فرکی در این دو بازی امتیازات کامل را بدهیم. با دو تیم مدعی بازی داریم و فکر می‌ کنم بازی های جالبی از آب دربیاید چون تیم ها قوی هستند و فوتبال بازی می‌ کنند.

فرکی یک هفته ای نمی تواند همه کار کند

تیم ما در هماهنگی مشکلی ندارد و واقعا آدم از این جو لذت می‌ برد، فرکی هم نیاز به زمان دارد و یک هفته ای نمی تواند همه کار کند. اما مطمئن باشید در این چند هفته آینده امتیازات را می‌ گیریم و آقای فرکی هم بیشتر با تیم آشنا می‌ شود. البته در این بازی داور یک پنالتی به نفع ما هم نگرفت. آآشنا

از تبریز 3 امتیاز می‌ گیریم

برای تراکتور احترام خاصی قائلیم و مسلما تیمی که در صدرجدول قرار دارد تیم بزرگ و خوبی است. این تیم در هر بازی سه، چهار گل زده و خط حمله خوبی دارد. اما ما برای سه امتیاز به تبریز می‌ رویم و همانطور که در مشهد بردیم در تبریز هم می‌ بریم. ما در بازی های خارج از خانه نتایج بدی نداشتیم و می‌توانیم تراکتور را هم شکست دهیم. اما کار سختی داریم.

بازی با تراکتور 6 امتیازی است

از حالا نمی توان گفت کدام تیم قهرمان می‌ شود، به صدرنشینی در این هفته ها زیاد اطمینان نیست اگر نگاه کنید فاصله تیم ها بیشتر از 4 امتیاز نیست و می‌توان با یک برد در جدول جابجا شد. ما بازی های رو در رو داریم که در صدرنشینی خیلی مهم است، همین بازی ما با تراکتور بازی 6 امتیازی است. اگر ما ببریم فاصله مان کمتر می‌ شود و در ادامه راحت تر کار می‌ کنیم.

برای کی‌روش احترام قائلم

من چند روز پیش تولدم را جشن گرفتم و برای سال جدیدی از زندگی ام انگیزه های خاصی دارم. با تمام وجودم در لیگ کار می‌ کنم و به تیم‌ملی فکر می‌کنم چون اگر خوب باشم حقم است در تیم‌ملی بازی کنم. اول از همه دوست دارم 2 جام برای سپاهان بیاوریم که کار خیلی سختی است اما این پتانسیل را داریم. من هیچ وقت ناامید نمی شوم و باز هم می‌ گویم دوست دارم برای تیم‌ملی کشورم بازی کنم. کی‌روش سرمربی تیم‌ملی است و من برای او احترام قائلم و آرزویم حضور در تیم‌ملی است. تیم‌ملی مال من نیست، علی کریمی، دایی، مهدوی کیا و خیلی از بزرگان در تیم‌ملی بودند و رفتند. آنها برای تیم‌ملی زحمت کشیدند و من هم مثل هر ایرانی افتخار می‌ کنم، برای کشورم خوب بازی کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها