أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۵۳۱۱۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
جديدترين آراي کميته انضباطي
کميته انضباطي فدراسيون فوتبال آراي خود را در خصوص تيم‌هاي ليگ برتري اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم پدیده مشهد و سپاهان اصفهان از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته هشتم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم پدیده مشهد تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا و استفاده از لیزر در دقایق پایانی بازی صورت گرفت. به همین دلیل تیم پدیده مشهد به مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی استقلال

دیدار دو تیم نفت تهران و استقلال تهران از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته هشتم روز 20 شهریورماه در تهران برگزار شد و از سوی امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم استقلال تخلفاتی مبنی بر استفاده از الفاظ ناشایست به داوران رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی از همراهی تیم و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در ادامه حکم کمیته انضباطی برای قلعه نویی آمده است: گرچه مقررات مربوطه، تنبیهات سختگیرانه‌ای در مورد رفتارهایی مانند آنچه از سوی وی مشاهده شده است، در نظر می‌گیرد، با استناد بند یک ماده 57 آیین نامه انضباطی، جلسه محرومیت فوق از تاریخ صدور رای به مدت 6 ماه به حالت تعلیق درمی‌آید. در صورتی که در مدت اعلام شده تخلف دیگری مشاهده شود، ضمن اجرای تنبیهات تخلف آخر به این حکم نیز به مرحله اجرا در خواهد آمد. ضمن اینکه جریمه نقدی غیر قابل تعلیق است. بر همین اساس تکرار تخلفات از سوی وی در مسابقات بعدی سبب اعمال محرومیت از همراهی تیم مربوطه خواهد شد.

جریمه نقدی برای تراکتورسازی

در دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و راه آهن از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته هشتم که 21 شهریورماه از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز به داور مسابقه توهین شد. بر همین اساس کمیته انضباطی، باشگاه تراکتورسازی تبریز را به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها