أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۱۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: کل اعتباری که باید از بانک مسکن برای تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر دریافت کنیم حدود 78 هزار میلیارد ریال است که از این میزان 6300 میلیارد را دریافت کرده‌ایم.

 به گزارش پایگاه 598 به نقل از ساختمان ایران؛ مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی- درباره پروژه های مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر که تحت نظر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می‌شود ، اظهار کرد: کل پروژه‌های مسکن مهر که زیر نظر بنیاد مسکن است مانند پروژه‌های عمرانی نیست و یکسری تسهیلات بانکی برای این پروژه ها وجود دارد و میزانی هم از آورده خود اعضا تامین می‌شود.

وی افزود: دولت در برخی از مکان‌ها برای کمک به متقاضیان یکسری از هزینه‌ها را پرداخت می‌کند و اگر بخواهیم کل تسهیلات را در نظر بگیریم می توانیم بگوییم 78 هزار و 300 میلیارد ریال اعتبار بانکی وجود دارد.

محمدی با بیان این‌که این رقم معادل 7830 میلیارد تومان است افزود: نزدیک به 70 درصد این مبلغ را بنیاد مسکن دریافت کرده است. مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: 14 هزار و 300 میلیارد ریال دیگر باید از بانک مسکن اعتبار دریافت کنیم.

وی با بیان این‌که مشکل بودجه در مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر این نیست که بانک مسکن اعتبارات را پرداخت نکند، تصریح کرد: تعدادی پروژه با بانک مسکن عقد قرارداد کرده‌اند که این قراردادها هم اعتباراتش مشخص است و بانک مسکن متعهد است این مبالغ را پرداخت کند و تا امروز هم برای پرداخت آن مشکلی وجود نداشته است.

محمدی افزود: کل اعتباری که باید از بانک مسکن دریافت کنیم حدود 78 هزار میلیارد ریال است که از این میزان 6300 میلیارد را دریافت کرده‌ایم. وی با بیان این‌که پروژه‌های جدیدی در اواخر دولت دهم در نظر گرفته شد که تسهیلات برای آن‌ها وجود نداشت، تصریح کرد: بانک مسکن تعهدی برای پرداخت این پروژه‌ها ندارد.

مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این تعداد از پروژه‌ها که عقد قرارداد با بانک مسکن هم نکرده‌اند حدود 670 میلیارد تومان اعتبار لازم دارند.

ساخت واحد های مسکن مهر در شهر های زیر 25 هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گذاشته شده که از مجموع واحدهای مسکن مهر در این شهرها، 348 هزار واحد در حال ساخت است که 300 هزار واحد آن، تا پایان سال جاری تحویل داده می‌شود. حدود 48 هزار واحد از 348 هزار واحد مسکن مهر باقی می‌ماند که این تعداد قرار است تا پایان سال 94 تحویل داده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها