أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۱۲۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح تحقیق و تفحص از بانک مسکن در جلسه کمیسیون از دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس خارج شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ساختمان ایران؛ رحیم زارع اظهار کرد: در جلسه امروز که با حضور مسئولین بانک مسکن و بانک مرکزی برگزار شد، نمایندگان درخواست‌کننده تحقیق و تفحص سوالات خود را مطرح و توضیحات مسئولین را شنیدند و از توضیحات قانع شدند و در نتیجه طرح تحقیق و تفحص از این بانک از دستور کار این کمیسیون خارج شد.

وی افزود: در جلسه امروز کمیسیون همچنین موضوع دائمی شدن مالیات بر ارزش افزوده مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد از هفته آینده این قانون برای دائمی شدن و تکمیل فرآیند قانونی در کمیسیون مطرح گردد.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها