يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۱۶۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ وجود قاتل زنجیره‌ای در پایتخت را از اساس تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه 598،سرهنگ عباسعلی محمدیان در گفت‌و‌گو با ایسنا، دراین باره گفت: اخیرا شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن گفته می‌شود فردی با مراجعه به درب منازل با تقلید صدای کودک، اشخاص را به دم در فراخوانده و سپس آن شخص را به قتل می رساند که این موضوع ازاساس تکذیب می‌شود و چنین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس در اقدامات مجرمانه نظارت دارد، خاطرنشان کرد: باز هم تأکید می‌کنم که این موضوع به هیچ عنوان مورد تأیید ما نیست.

 از چندی پیش در شبکه های مجازی شایعه ای تحت این محتوا منتشر شده که فردی با مراجعه به درب منازل و تقلید صدای کودک از زنان و ساکنان کم سن و سال خانه برای حضور در مقابل درب و کمک به وی درخواست می‌کند، اما پس از حضور این افراد در دم در،ْ آنها را به قتل می رسانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها