امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۵۳۱۷۲
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
مدیر بیمارستان ایران در مکه مکرمه از ساعات کاری مراکز درمانی هلال احمر ایران در مکه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598،فاضل شیرخانی مدیر بیمارستان ایران در مکه مکرمه با اشاره به افزایش تعداد زائران ایرانی در روزهای آینده، اظهار داشت: بر این اساس ساعات کاری بیمارستان و مراکز درمانی ایران در مکه افزایش می‌یابد.

شیرخانی درباره فعالیت بیمارستان ایران در مکه توضیح داد: این بیمارستان در منطقه عزیزیه و شارع الوعده قرار دارد و انواع خدمات تخصصی پزشکی مانند «سی سی یو»، «آی سی یو» و نیز خدمات آزمایشگاهی و دندانپزشکی در آن ارائه می‌شود.

به گزارش هلال احمر، وی با اشاره به اینکه بیمارستان ایران در مکه مجهز به 62 تخت است، گفت: اکنون 2 بیمار ایرانی در بیمارستان‌های سعودی و 2 بیمار دیگر در بیمارستان ایران در مکه بستری هستند.

مدیر بیمارستان ایران در مکه مکرمه افزود: زائران ایرانی در 56 اقامتگاه اسکان یافتند که در همه این هتل‌ها، پزشکان ایرانی برای خدمت‌رسانی حضور دارند.

شیرخانی با بیان اینکه همه خدمات پزشکی در مکه به صورت شبانه‌روزی و رایگان ارائه می‌شود، اظهار داشت: اکنون حدود 14 هزار زائر ایرانی در مکه اقامت دارند و با توجه به افزایش تعداد زائران ایرانی در این شهر، در روزهای آینده تعداد مراجعات به درمانگاه‌ها و مراکز پزشکی حج و زیارت افزایش خواهد یافت.

مدیر بیمارستان ایران در مکه مکرمه خاطرنشان کرد: 5 درمانگاه ویژه بانوان در مکه فعالیت دارند که با افزایش تعداد زائران، ساعت کاری آنها نیز افزایش می‌یابد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها