أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۱۹۲
زمان انتشار: ۲۱:۵۹     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،نتایج ضعیف تیم امید در بازیهای آسیایی باعث شده تا امیر قلعه نویی هم دوباره به خبرنگاران مخالفانش گیر دهد هم اینکه یادی از روزهایی کند که سرمربی تیم ملی بود.

قلعه نویی سرمربی استقلال به سایت کاپ گفته:

آدم هایی که قلم شان و میکروفونشان همیشه در چنین مواقعی ضدمربی ایرانی است این روزها سکوت اختیار کرده اند واین هر آنچه برای ما تا دیروز جای شک باقی می گذاشت را به اطمینان قلبی تبدیل کرد.

همه به یاد دارند تیم اکبر محمدی که در مسابقات بین المللی نتایج مورد انتظار را کسب نکرد چه بلایی بر سر او آوردند. اگر از اکبر محمدی حمایت می شد چه اشکالی داشت؟ آقایانی که ادعای مسلمانی دارید چرا اتفاقات تیم امید را بازتاب نمی دهید. من بحثم همین است.

وقتی در جام ملت ها تیم من نتیجه نگرفت همه دیدند که چطور من را در تلویزیون محاکمه کردند. همان ها امروز سکوت اختیار کرده اند و هیچ حرفی درباره نتایج ضعیف تیم امید نمی زنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها