أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۵۳۱۹۳
زمان انتشار: ۲۲:۰۰     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،هفته قبل کمیته انضباطی به صورت رسمی اعلام کرد مهرداد پولادی می تواند قراردادش با باشگاه پرسپولیس را لغو کرده و به عنوان بازیکن آزاد، به باشگاه دیگری برود. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس طبق قراردادهای موجود در باشگاه، حدود یک ماه قبل از مهرداد پولادی به کمیته انضباطی شکایت کرده بود اما مدارک مهرداد باعث شد شکایت باشگاه به جایی نرسد. پولادی جدا از قراردادی که با باشگاه پرسپولیس داشت، یک متمم جداگانه هم دریافت کرده بود که این متمم با امضای محمد رویانیان، سعید شیرینی و نماینده حقوقی پولادی و البته مهر باشگاه محکم کاری شده بود و در بندهای مختلف آن تاکید شده بود هر وقت پیشنهاد خارجی برای پولادی برسد، این بازیکن بدون اجازه باشگاه می تواند به راحتی از پرسپولیس جدا شده و لژیونر شود. حالا بر اساس همان متمم قرارداد که پولادی ارائه کرده بود، توانست به عنوان بازیکن آزاد (یا اصطلاحا بازیکن فیفا) قراردادش با پرسپولیس را یکطرفه لغو کند.

بد نیست بدانید اواخر هفته گذشته بود که سعید شیرینی به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و قراردادها و متمم های باقی مانده مربوط به دو فصل قبل را تحویل بهروز منتقمی و سایر مسئولان باشگاه داد. وقتی رای کمیته انضباطی در مورد پرونده شکایت پرسپولیس از پولادی مطرح شد، مسئولان این باشگاه می خواستند به رای صادره اعتراض کنند ولی مدارک جدید و اسنادی که در دست پولادی است، نشان می دهد حق با او بوده و این بازیکن بدون هیچ منع قانونی از پرسپولیس جدا شد.
البته هنوز مشخص نیست مهرداد فوتبالش را در قطر دنبال خواهد کرد یا لیگ های دیگری را زیر نظر دارد ولی او دیگر بازیکن پرسپولیس نیست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها