أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۱۹۸
زمان انتشار: ۲۲:۰۲     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،علی دایی که پس از برکناری، این روزها برای آرامش دادن به پرسپولیس سکوت پیشه کرده است حتی حاضر نشده به پیشنهادات لیگ برتری که داشته پاسخ مثبت بدهد.

دایی حتی به نماینده‌اش بهمن دهقان اعلام کرده فعلا دنبال مطالباتش از پرسپولیس نباشد تا این موضوع دوباره برای پرسپولیس حاشیه‌ساز نشود. از همین روی دایی دو روز پیش به سومین پیشنهاد لیگ برتری که به او داده شده، پاسخ منفی داد.

بنابر این گزارش، دایی تاکنون به چهار پیشنهاد لیگ برتری که دو تیم تهرانی و دو تیم شهرستانی بوده‌اند پاسخ منفی داده و اعلام کرده فعلا قصد مربیگری در هیچ باشگاهی را ندارد. پیش از این دایی رسما اعلام کرده دستیارانش اگر پیشنهادی دارند می توانند قبول کنند چون او قصد ندارد فعلا مربیگری کند.

شنیده شده این صحبت‌های دایی به خاطر این موضوع است که دایی قصد دارد در تیم بعدی اش از دستیاران جدید استفاده کند!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها