أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۲۰۲
زمان انتشار: ۲۲:۰۳     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،باز هم صعود ما به اما و اگر هایی کشیده که اغلب هم اتفاق نمی افتند. آخر این قدر حالت خاصی هستند که خودمان هم می دانیم بعید است اتفاق بیفتند. نتایج دور از انتظار تیم ملی فوتبال ایران در اینچئون باعث شده تا انتقادات نسبت به بازیکنان این تیم زیاد شود. باخت مقابل ویتنامی‌ها و تساوی در برابر قرقیزستان باعث شده تا صعود ایران از گروه به اما و اگر زیادی مرتبط شود و با این حال محسن مسلمان امیدوار است کمی شانس به سمت آنها بیاید و با صعود به مرحله بعدی چهره واقعی ایران را به همگان نشان دهند.

کاپیتان تیم ملی امید درباره نتایج این تیم گفت: شرایط تیم اصلا خوب نیست. بچه ها اصلا از شرایط روحی خوب نیست. درست است که نتایج خوبی نگرفتیم اما برخوردها هم آنقدر با ما خوب نبود. اما چیزی که مشخص است این است که همه ما شرمنده شده‌ایم و من از مردم ایران بابت این باخت عذرخواهی می‌کنم و می‌گویم شرمنده‌ایم.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش‌مان را کردیم. اما نتوانستیم بازی را ببریم اما همچنان امیدواریم. ما نتایج خوبی نگرفتیم و امیدوارم این فرصت را داشته باشیم که همه چیز را جبران کنیم.

مسلمان امیدوار است ویتنامی ها بتوانند قرقیزستان را ببرند تا تیم ملی ایران بتواند جواز صعودش به مرحله بعد را به دست بیاورد: امیدوارم بازی قرقیزستان را ویتنام با اخلاف بالا برنده شود تا ما ضمن صعود حقانیت‌ خودمان را ثابت کنیم. اگر این اتفاق هم نیفتد چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌شود. ما درست است که نتایج خوبی نگرفتیم اما مدت زیادی نبود که با هم تیم شده‌ایم و مشکلات زیادی هم داشتیم. البته نمی‌خواهم بهانه بیاورم و همانطور که گفتم از همه عذرخواهی می‌کنم.

کاپیتان تیم ملی امید ادامه داد: فوتبال است و ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم. خودمان هم از این اتفاق که سرنوشت ما در دست ویتنام باشد خیلی ناراحت هستیم و فقط منتظر یک فرصت هستیم تا خودمان را اثبات کنیم.

مسلمان در پایان گفت اگر بتوانند به مرحله بعد صعود کنند مطمئنا جزو چهار تیم نهایی این جام خواهند شد: با شرایطی که به وجود آمده فقط دعا می کنیم بتوانیم به مرحله بعد برویم و اگر اینطور شود مطمئنا جزو چهار تیم خواهیم شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها