أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۲۱۸
زمان انتشار: ۲۳:۱۵     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پس از دیدن «چ» نامه ای به ابراهیم حاتمی کیا نوشت و در این دل نوشته از ابراهیم حاتمی کیا برای ساخت این فیلم سینمایی تشکر کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پس از دیدن «چ» نامه ای به ابراهیم حاتمی کیا نوشت و در این دل نوشته از ابراهیم حاتمی کیا برای ساخت این فیلم سینمایی تشکر کرده است.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی پس از دیدن فیلم سینمایی «چ» ملاحظات و مولفه های فرهنگی خاص این فیلم را تحسین و پیام تبریک خود را به ابراهیم حاتمی کیا برای ساخت «چ» ابراز کرده و مراتب سپاسگزاری خود را برای ساخت این فیلم سینمایی اعلام کرده است.

سردار قاسم سلیمانی در این نامه به سرفصل هایی درباره شخصیت شهید مصطفی چمران و نگاه حاتمی کیا به این مبارز اشاره کرده است.

فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی از چهره های تاثیر گذار بین المللی جهان اسلام و خاورمیانه است که پس از دیدن فیلم سینمایی «چ» نامه ای به ابراهیم حاتمی کیا نوشته و در این دل‌نوشته نگاه و نظرات خود نسبت به این فیلم را نیز مطرح کرده است.

متن کامل نامه سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی به ابراهیم حاتمی کیا به زودی منتشر می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها