أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۲۳۰
زمان انتشار: ۲۳:۲۲     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرخودرو ؛ مدير عامل شركت مزدا يدک با اشاره به نامگذاری امسال به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری ،اعلام کرد : شرکت مزدا یدک در راستای فرمایشات مقام عظمی ولایت ، با مدیریتی جهادی و پیش رو قراردادن سند چشم انداز 1404 ، فعالیتهایی را در جهت تحقق تکالیف ابلاغی از سوی معظم له  برنامه ریزی نموده است. 

محمدرضا بابائي در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، دستاوردهاي كنوني شركت مزدا یدک را مرهون بسترسازي هاي مناسب  سال گذشته در تمامي حوزه های فعال دانست و اظهار داشت : توسعه شبكه و مديريت تبديل تهديدها به فرصت و همچنين ایجاد بستر مناسب در حوزه هاي  تامین داخلی و خارجی ، بازاريابي و فروش و آموزش در شرايط كاري سخت با وجود محدوديتهاي گوناگون عواملي هستند که دستاوردهای امسال شرکت مرهون برنامه ریزی در این بخش ها در سال گذشته مي باشد که در این راستا برنامه هاي دیگری در دست اقدام است.

وی سال 1393 را سال دستيابي به استانداردهاي جهاني در فعاليتهاي زنجيره تامين و خدمات پس از فروش اعلام و توسعه همكاري مشترك باسازندگان صاحب برند و نام را از برنامه هاي اصلي شركت در مقوله تامين خارج برشمرد.

وي افزود : نگاه مديريت شركت بر جهاني فكر كردن و بومي و جهادي عمل نمودن استوار است .

وی تصریح کرد : در شرایطی که در تمام دنيا و در فضاي كسب و كار بين الملل ، تمركز خودروسازان در سودآوري  از فعاليتهاي زنجيره خدمات پس از فروش ، خدمات بيمه اي و ليزينگ ها استوار است ، متاسفانه اين مهم در فضاي كسب و كار كشور، كمتر مورد توجه بوده و مغفول مانده است .

همچنین مهندس بابائی اخذ نمايندگي از سازندگان معتبر برون مرزي با توجه به حجم مناسب واردات قطعات خارجي را از ديگر برنامه هاي اين شركت برشمرد.

توسعه فعاليت هاي تجاري شركت مزدا يدک در سال 93

به گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل شرکت مزدا یدک ، توسعه منابع تأمين داخل و خارج ، افزايش شركاي تجاري ( جوينت ونچر) در تامين خارج ، تمركز بر گسترش فعاليتها با شركاي تجاري فعلي مانند مزدا ،  ZX و FAW را از  برنامه هاي اين شركت در سال جاری اعلام کرد.

محمدرضا بابائی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته جهت تامين 80 درصد قطعات يدكي اصلي از شركت هاي مادر گفت : با ايجاد مزيت قيمت رقابتي ، افزايش سطح پوشش قطعات  و تامين به موقع و با كيفيت، نياز شبكه به  قطعات اصلي و استاندارد پوشش داده مي شود .

مديرعامل شرکت مزدا يدک در ادامه با توجه به عرضه قطعات يدكي در بسته بندي هاي اصلي و استاندارد در شبكه توزيع، اظهار داشت : اهتمام به حفظ و صيانت از برند شركت و توسعه برندينگ از ديگر برنامه هاي اين شركت مي باشد.

بابائی افزود : با تمهيداتي كه شركت مزدا يدك برنامه ريزي نموده است، دست واسطه گران در قطعات تقلبي از بازار كوتاه خواهد شد.

وی گفت : بر اساس تحقيقات بازار و برنامه هاي بازاريابي شركت، اهداف فروش مشخص شده كه در اين راستا افزايش سهم بازار براي سال جاري متصور خواهد بود.

مديرعامل شرکت مزدا يدک تصریح کرد : با تامين حداكثري و بموقع قطعات و لوازم يدكي و همچنين برنامه ريزي دقيق در جهت توزيع و فروش مطلوب در شبكه خدمات پس از فروش گروه بهمن، اين ‌شركت به اهداف مورد انتظار خدماتي و تجاري دست خواهد يافت .

بابائی با توجه به تنوع محصولات در گروه بهمن خاطر نشان کرد : اهتمام در ارائه خدمات، تجهيزات جانبي و آپشن  به خودروهاي گروه ، در برنامه هاي سال 93 اين شركت بوده که از جايگاه ويژه اي برخوردار مي باشد .

وی در ادامه بر مدیریت و افزایش سهم بازار قطعات یدکی علیرغم شرایط سخت تامین از خارج تاکید و سهم بازار شرکت مزدا يدك در سال 1392 را بالغ بر 67 درصد عنوان کرد و افزود : با برنامه ریزی صورت گرفته این رقم در سال جاری به بيش از 75 درصد خواهد رسید.

 سطح پوشش آموزش شبکه نمایندگی های مزدا یدک به 85 درصد ارتقاء می یابد

به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل شركت مزدا یدک با اشاره به اقدامات شرکت در بكار گيري استانداردهاي نوين در شبكه خدمات پس از فروش ، گفت :  اين دانش كه منطبق بر استانداردهاي روز خدمات پس از فروش در خودروسازان پيشرو دنيا بويژه كمپاني مزدا است ، مي تواند بعنوان الگو و نمونه اي ، پيش روي ساير شركتهاي خدمات پس از فروش براي ارائه خدمات با كيفيت به مشتريان قرار گيرد. 

محمدرضا بابائی سطح پوشش آموزش شبکه نمایندگی ها را در سال 1391 ، حدود 74 درصد اعلام کرد و گفت : این رقم در سال گذشته به 79 درصد رسید و پیش بینی می شود در سال 1393سطح پوشش آموزش شبکه نمایندگی ها به 85 درصد  ارتقاء یابد.

مدیرعامل شركت مزدا یدک همچنین با اشاره به توسعه کمی  شبكه نمايندگي ها در سال 1393 اظهار داشت : مطابق برنامه توسعه شبكه نمايندگي هاي گروه بهمن ، در سال 93 با ايجاد نمايندگي ها منطبق بر تحليلهاي انجام شده ، سطح دسترسي مشتريان به نمايندگي ها بهبود قابل ملاحظه اي خواهد يافت.

وی در ادامه با توجه به افزايش سرعت خدمات‌ رساني سيار، از نوسازي كامل ناوگان امدادي و تجهيز شبكه نمايندگي ها به خودروهاي امدادي کاپرا خبر داد و گفت : در فاز اول تعداد 70 دستگاه خودروي كاپرا دوكابين تجهيز و تحويل شبكه شده است و برای باقی نمایندگان واجد شرایط، تا پایان تيرماه سال جاري برنامه ريزي شده است.

وی تصریح کرد : قطعا این اقدامات كاهش متوسط زمان انتظار مشتريان حوزه امداد تا سطح 25 دقيقه را به دنبال خواهد داشت.

وي همچنین به اقدامات کیفی صورت گرفته در شبکه نمایندگی ها و شرکت اشاره کرد و گفت : ارتقاء رضایتمندی مشتریان از 76 درصد در سال 1392 به 78 درصد در سال 1393 ، از برنامه هایی است که امید است به فضل الهی محقق گردد.

توسعه شبكه فروشگاهي شرکت مزدا یدک در استان ها

 

به گزارش خبر خودرو، مديرعامل شركت مزدا يدک ، بهبود آيين نامه ها و دستورالعمل هاي فروش در راستاي تسهيل و ايجاد انگيزه بيشتر جهت فعاليت نمايندگي ها ،  جلب مشاركت نمايندگي ها در بهبود و توسعه طرحهاي فروش و همكاري نمايندگي ها در تبيين استراتژيهاي پيش روي سازمان را از برنامه هاي اين شركت در سال جاری برشمرد .

محمدرضا بابائي در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ، افزود : ايجاد سيستم انگيزشي و گريدبندي در جهت بهبود عملكرد تجاري نمايندگان ، توسعه شبكه فروشگاهي در استان هاي داراي ظرفيت خالي از ديگر برنامه هاي اين شركت در سال 93 مي باشد.

وی در ادامه تصریح کرد : خوشبختانه علي رغم تمامي تهديدها ، تحريم و سياستهاي انقباضي ،  با اتكا به توان داخلي و به روز نمودن دانش فني ، استفاده موثرتر از پتانسيلهاي داخل،  تحريمها موجب اقتدار خدمات پس از فروش در گروه بهمن گرديده است.

وی همچنین با اشاره به تنوع مناسب در سبد محصولات گروه بهمن ، اظهار داشت :  خوشبختانه ارتقاء كيفيت در توليد، موجب كاهش دغدغه در ارائه خدمات پس از فروش و كمتر شدن مراجعه مجدد به شبكه گردیده و ميزان خودروهاي متوقف در شبكه به حداقل رسيده است .

وي افزود: البته شركت مزدا يدك با تجهيز خود به دانش روز  و استفاده از استانداردهاي جهاني و بكار گيري الگوهاي بين الملل در فعاليتهاي زنجيره خدمات پس از فروش و  فرآيند خدمات رساني ،  آمادگي كامل در ارائه خدمات با كيفيت به سبد متنوع گروه را فراهم نموده است . 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها