يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۲۵۳
زمان انتشار: ۰۰:۱۲     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
تيم ملي کاتا ايران موفق شد با کسب يک مدال نقره و دو برنز در مسابقات اسپانيا عنوان چهارمي جهان و عنوان دومين کشور از نظر تعداد مدال را از آن خود کند.
به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، روز پایانی ششمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کاتا از صبح امروز در مالاگا اسپانیا برگزار شد و دو تیم ایران برای رقابت با حریفان قدرتمند خود به روی تاتامی رفتند و دو مدال دیگر را به افتخار آفرینی‌های ایران اضافه کردند.

در کیمه نوکاتا، عبدالوهاب بردی و یاشار روح‌اله‌زاده بعد از کسب مقام دوم در مرحله گروهی در فینال بعد از ژاپن به مقام نایب قهرمانی دست یافتند.

در کودوکان گوشین جوتسو محمدحسن نجفی و علیرضا کریمی ناصر موفق شدند بعد از ژاپن و ایتالیا به مدال برنز دست یابند.

روز گذشته نیز کاتاروهای ایران یک مدال برنز و یک مقام پنجمی را به نام خود ثبت کرده بودند.

به این ترتیب تیم ایران در ششمین دوره مسابقات قهرمانی جهان که با حضور 27 کشور برگزار شده بود، با کسب یک مدال نقره و دو برنز و یک عنوان پنجمی عنوان چهارم جهان را از آن خود کرد.

در رده‌بندی نهایی تیم‌ها ژاپن با 4 طلا و یک نقره قهرمان شد، آلمان تنها با کسب یک مدال طلا در سکوی دومی جهان ایستاد و ایتالیا با دو نقره به مقام سوم رسید.

کاتارو های شایسته ایران از نظر تعداد مدال در مکان دوم قرار گرفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها