أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۲۶۴
زمان انتشار: ۰۰:۴۴     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
برای اولین بار پس از سه دهه یک نهاد شیعی تحت عنوان شورای شیعیان در کشور انگلستان افتتاح شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابنا، بیش از ۱۲۵ سازمان و فعال شیعی در همایش افتتاحیه شورای شیعیان انگلیس که در شهر میلتون کینس این کشور برگزار شد شرکت کردند.

«سید محمد موسوی» مسئول موقت شورای شیعیان انگلیس با بیان این‌که برای اولین بار پس از سه دهه است که یک نهاد شیعی در این کشور ایجاد می‌شود، گفت: همگان اذعان دارند که تحقق اهداف شیعیان در انگلیس تنها از طریق ایجاد جمعیتی واحد امکان پذیر است.

وی افزود: شیعیان تنها جامعه دینی در انگلستان هستند که سازمانی مشخص و واحد برای خود ندارند، لذا این ضرورت، ایجاد چنین سازمانی را بیش از پیش آشکار می‌کند.

یکی از شرکت کنندگان در این همایش نیز ضمن اظهار رضایت از ایجاد چنین سازمانی گفت: اینکه ما در انگلیس ۱۰۰ هزار شیعه داشته باشیم، یا یک میلیون شیعه، چندان اهمیت ندارد. صد هزار شیعه متحد بهتر از یک میلیون شیعه متفرق است، پس بهتر است که تفاوت‌هایمان را کنار بگذاریم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها