يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۲۶۶
زمان انتشار: ۰۰:۴۷     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
مدافع ملی پوش و سابق پرسپولیس پس از کش و قوس فراوان، با قراردادی یکساله به تیم الشحانیه قطر پیوست.
مهرداد پولادی دفاع چپ تيم ملی فوتبال ايران در جام جهانی پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی با الشحانيه قطر به توافق رسيد و با اين تيم قرارداد يکساله بست.

یک منبع نزدیک به باشگاه الشحانیه در گفتگو با مشرق با تایید این خبر گفت: در فاصله یک روز مانده به پایان نقل و انتقالات، باشگاه الشحانیه با خروج نام اورستس مدافع اهل تیمورشرقی از لیست، با مهرداد پولادی قراردادی یک ساله و به ارزش 600 تا 700 هزار دلار امضا کردند.

این منبع آگاه در ادامه افزود: اگر ITC مهرداد تا فردا آماده شود وی در دیدار مقابل السد به میدان می رود. الشحانیه با 2 امتیاز در رده سیزدهم لیگ 14 تیمی ستارگان قطر قرار دارد. مسعود شجاعی نیز امسال به این تیم پیوسته است.

این قرارداد در حالی امضا شده که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پولادی را بازیکن آزاد اعلام کرد اما مسئولان پرسپولیس هنوز پولادی را بازیکن خود می دانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها