أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۲۶۷
زمان انتشار: ۰۰:۴۷     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
دروازه‌بان سرشناس تیم فوتبال پیکان که قبل از شروع فصل نقش مهمی در نقل و انتقالات این باشگاه داشت، در صورت ماندن در پیکان قصد دارد 2 همبازی سابق خودش را به پیکان بیاورد.

سید مهدی رحمتی با اینکه تیمش شرایط خوبی در لیگ برتر ندارد، اما امیدوار است که پیکان از این وضعیت خارج شود.

در این چند هفته هم خبرهای مختلفی در خصوص احتمال جدایی او از پیکان شنیده شد و گفته می‌شد که رحمتی به دوستان نزدیکش گفته که اگر نتایج ضعیف پیکان ادامه داشته باشد و خطر سقوط این تیم را تهدید کند از پیکان جدا خواهد شد.

جام، نکته جالب اما این است که رحمتی در صورت ماندن در پیکان قصد دارد 2 همبازی سابق خودش یعنی سیاوش اکبرپور و احمد جمشیدیان را به پیکان بیاورد.

رحمتی به این دو بازیکن گفته که اگر در پیکان بماند آنها را در نیم فصل دوم به این تیم خواهد آورد. اکبرپور و جمشدیان امسال بدون تیم ماندند و آنها هم مثل رحمتی در جبهه مخالفان قلعه نویی هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها