أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۲۶۸
زمان انتشار: ۰۰:۴۸     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
مردمی که عصر (یکشنبه) در پارک مرکزی شهر دهدشت حضور داشتند، شاهد یک اسید پاشی در ملا‌عام بودند منتها این بار یک زن به صورت ۳ دختر جوان اسید پاشید.

سه دختر جوان که عصر امروز در پارک مرکزی شهر دهدشت از توابع استان کهگیویه و بویراحمد نشسته بودند، با زن میانسالی مواجه می‌شوند که بعد از سلام و احوالپرسی با سه دختر جوان، از زیر چادرش بطری اسید را به بیرون می‌آورد و به صورت یکی از این دختران می‌باشد.

خبرگزای آنا، آنطور که منابع آگاه در اوراژانس شهر دهدشت به آنا گفته‌اند؛ «شیوا. الف » 25 ساله با 80 درصد سوختگی آسیب جدی در ناحیه صورت دیده اما به دلیل کمبود امکانات پزشکی در حال حاضر (همزمان با تنظیم خبر) در انتظار اعزام به یک مرکز درمانی سوختگی پیشرفته تر در شهرهای همجوار است.

شاهدان عینی می‌گویند: دو دختر دیگر دچار سوختگی جزئی شده‌اند و هم‌اینک تحت درمان هستند اما زن اسید پاش از محل حادثه گریخته است.

گفته می‌شود این حادثه بر اثر یک مشکل خانوادگی رخ داده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
دهدشتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۷ - ۲۲ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
اسمش شیوا نیست سیما افشاری هستش
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها