يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۳۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
وزیر امور خارجه کشورمان امروز با وزرای امور خارجه ایسلند، اوکراین، انگلیس، پاکستان، ترکمنستان و امارات متحده عربی و همچنین با دبیر کل OIC دیدار و گفتگو خواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر خود به نیویورک برای شرکت در شصت و یکمین اجلاس سازمان ملل متحد روز دوشنبه ۳۱ شهریور رایزنی با وزرای خارجه کشورها را ادامه می دهد.

وزیر امور خارجه امروز با وزرای امور خارجه ایسلند، اوکراین، انگلیس، پاکستان، ترکمنستان و امارات متحده عربی و همچنین با دبیر کل OIC دیدار و گفتگو کردند.

محمد جواد ظریف پس از دیدارهای صبح خود بعد از ظهر امروز برنامه ها را با ورود رئیس جمهور به نیویورک در همراهی وی ادامه خواهد داد.

وی روز گذشته نیز در مذاکرات خود در نیویورک با جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در راستای مذاکرات هسته ای دیدار و گفتگو داشت. ظریف و کری توافق کردند که در صورت نیاز در طول هفته دیدارهای دیگری نیز داشته باشند.

ظریف دیروز با سعود الفیصل وزیر امور خارجه عربستان نیز دیدار و گفتگو داشت همچنین وزرای خارجه قبرس، مکزیک، دبیر کل اتحادیه عرب، رئیس کمیته جهانی صلیب سرخ و معاون دبیر کل در امور امداد و کار سازمان ملل از دیگر طرف های مورد گفتگو روز یکشنبه وزیر امور خارجه در نیویورک بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها